Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Dyrektor Virtu: W tym roku będziemy inwestować i zatrudniać nowych pracowników

Kategoria produktów gotowych bardzo dobrze się rozwija, w związku z czym sytuacja na rynku sprzyja inwestycjom - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Daniel Czerwik, dyrektor handlowy Virtu.

Dyrektor Virtu: W tym roku będziemy inwestować i zatrudniać nowych pracowników

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 08-01-2010, 11:40

W 2009 r. Virtu udoskonaliło technologię produkcji oraz zmieniło opakowania wytwarzanych przez siebie produktów. - Położyliśmy też duży nacisk na działania marketingowe. W 2010r. będziemy kontynuować tę politykę - zaznacza Daniel Czerwik. - Widząc dynamikę wzrostu z całą pewnością będziemy przyjmować nowych pracowników. Doświadczony zespół pracowników sukcesywnie wzbogacany o nowych pracowników jest dla nas bardzo ważnym elementem strategii firmy - tłumaczy.

Podkreśla, że w jego opinii cała kategoria produktów chłodzonych będzie się dynamicznie rozwijać. - Nie przewidujemy w naszej firmie żadnej kategorii do wycofania w 2010 r. Wszystkie nasze produkty są dobrze przyjmowane przez klientów. Są przede wszystkim smaczne, wyglądają estetycznie i oczywiście są łatwe w przygotowaniu, co ma coraz większe znaczenie przy permanentnym braku czasu i wielu obowiązkach współczesnych konsumentów - akcentuje dyrektor handlowy Virtu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Daniel Czerwik RSS ALERT    /    Virtu RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    inwestycje RSS ALERT    /    praca RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • Bart Simpson 2010-01-09 10:51:50
    Inwestować w 26 letnie mięso z Szwecji lub karmę dla psów z okolicznych zakładów. Ciekawe czy klienci, w chwili gdyby dowiedzieli się co ładujecie do tych paściarskich produktów, równie chętnie kupowali wasze wyroby? Ale cóż CCC (cena czyni cuda) a Polak potrafi (szkoda, że tylko patrzeć na cenę).
  • Twardy 2010-01-09 11:39:20
    \"Są przede wszystkim smaczne, wyglądają estetycznie i oczywiście są łatwe w przygotowaniu\". To jest bardzo dobry żart Pana dyrektora. Ciekawe czy firma już wykupiła zapasy wojskowe jakie są wystawione na sprzedaż. Skoro padlina ze Szwecji z 26 letnim rodowodem nie była zła to pewnie i wojskowe 5-6 letnie śmieci Polskie są \"przede wszystkim smaczne, wyglądają estetycznie i oczywiście są łatwe w przygotowaniu\" . Życze Panu dyrektorowi wszystkiego smacznego!!!
  • Jeszcze twardszy 2010-10-14 08:55:07
    Może warto zwrócić uwagę, ze Virtu jako jedna z niewielu Polskich firm nie kupowała mięsa ze Szwecji.
  • Miro 2014-10-14 14:28:16
    Nie wiem ile jest prawdy w tych opowieściach poniżej - pewnie tyle samo, co kiedyś w opowieściach o mięsie w Mc Donalds. Wszystko było wyssane z palca. Natomiast... Kupiłem wczoraj pierogi z mięsem Virtu. Opakowanie - w porządku. Ważność - w porządku. Cena - nie była niska, no ale akceptowalna. Ale... Muszę powiedzieć, że TAK PARSZYWYCH W SMAKU pierogów nie jadłem nigdy i z żadnej firmy. Są naprawdę obrzydliwe. Innych produktów nie znam - być może są przyzwoite. Natomiast pierogi przekroczyły wszelkie granice przyzwoitości. Nakopcie technologowi do dupy, a jak nie umie, to trzeba zatrudnić prostą babę, żeby dobrała wam przyzwoity smak.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.255.5
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!