Dziki Trop: Chcemy wykorzystać dobry moment dla dziczyzny
- Autor: AT/portalspozywczy.pl
- Data: 30-10-2018, 15:10

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Grzegorz Malec chwali się, że dzięki podjęciu przez jego firmę działań na rzecz promocji dziczyzny w kraju, udział rynku polskiego w portfelu Elite Expeditions sięga dziś 30 proc.
- Na rynku jest wiele zakładów, które mają skup i przetwórstwo i pewnie jeszcze z pięć pełniących rolę pośredników, które skupują zwierzynę w skórze, ale tylko sprzedają ją do większych graczy albo zagranicę. Rozdrobnienie jest bardzo duże, a to nie służy wzmocnieniu branży ani działaniom promocyjnym. Przetwórcy nie są skorzy do podejmowania wspólnych działań. Nie ma żadnych klastrów, porozumień, które pozwoliłyby nam np. występować wspólnie o środki unijne na promocję dziczyzny w kraju - mówi.
komentarze (2)
kiedy świat musi odejść od mięsa aby ratować klimat i środowisko od zanieczyszczeń ta propaganda mięsna jest porażająca, jak smród minionej epoki
OdpowiedzWykorzystać dobry moment? Chłopie twoja foremka płaci 1 zł za kg dzika kołom łowieckim. Wyzysk Polski i Polaków i nic widcej
Odpowiedz