Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Mięso

Dziki Trop stawia na dania gotowe. "Za nami bardzo dobry rok"

  • Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
  • Data: 11-12-2020, 13:32
- W 2020 r. zwiększyliśmy liczbę klientów i wolumen zamówień do tego stopnia, że na różnych etapach roku czasami brakowało nam surowca. Poszerzyliśmy też bazę skupową i rozwinęliśmy kanały dystrybucji - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Grzegorz Malec, właściciel sieci sklepów z dziczyzną Dziki Trop i dyrektor zarządzający Elite Expeditions.
Dziki Trop stawia na dania gotowe.
Grzegorz Malec, właściciel sieci sklepów z dziczyzną Dziki Trop i dyrektor zarządzający Elite Expeditions, rok 2020 był dla jego biznesu bardzo dobry. fot. PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jak mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Grzegorz Malec, właściciel sieci sklepów z dziczyzną Dziki Trop i dyrektor zarządzający Elite Expeditions, rok 2020 był dla jego biznesu bardzo dobry.

- Zwiększyliśmy liczbę klientów i wolumen zamówień do tego stopnia, że na różnych etapach roku czasami brakowało nam surowca. Poszerzyliśmy też bazę skupową i rozwinęliśmy kanały dystrybucji. Dziś obsługujemy kilka ogólnokrajowych i europejskich sieci. Na stałe jesteśmy w Auchanie i E.Leclerc, a in-outowo także w Lidlu i Aldim - dodał.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!