Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Mięso

Ekspert: Chińczykom trudno zrozumieć nasz branżowy pluralizm

  • Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
  • Data: 18-11-2019, 09:16
- Chińczykom trudno zrozumieć nasz branżowy pluralizm. Nie wiedzą, kto jest liderem i reprezentantem branży, bo każda organizacja uważa że to ona jest największa. Również Chińczycy nie rozumieją tego, dlaczego niemal każde zrzeszenie ma swój system jakości - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jacek Strzelecki, ekspert ds chińskiego rynku rolno-spożywczego.
Ekspert: Chińczykom trudno zrozumieć nasz branżowy pluralizm
Jacek Strzelecki, fot. mat. prywatne

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jacek Strzelecki wskazuje, że pozycja Polski jako największego producenta drobiu w Europie jest bardzo ważnym, ale nie rozstrzygającym argumentem w rozmowach z chińskimi partnerami.

- Ktoś powie, że polski drób w Europie jest numerem jeden, że jest nie do pobicia i to jest nasz koronny argument. To prawda. Tylko że Europa, to Europa, a Chiny, to są Chiny i za Chińskim Murem nie da się zastosować modelu działania z rynku europejskiego. W Chinach trzeba myśleć po chińsku, a nie po unijnemu czy po polsku. Inną słabością naszych firm jest brak wiedzy o chińskim prawie bezpieczeństwa żywności, normach jakościowych oraz zasadach promocji - dodał.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!