Ekspert: W social mediach klienci szukają konkretnych informacji o produktach
- Autor: AT, portalspozywczy.pl
- Data: 04-06-2018, 11:01
- Aktualizacja: 04-06-2018, 17:14

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Monika Czaplicka zauważa, że wielu producentów nie ma żadnych profili społecznościowych.
- Ci, którzy je mają najczęściej publikują memy, przepisy i konkursy. Co ciekawe - popularna jest też komunikacja zagraniczna. Np. Morliny mają fanpage po polsku na UK, a Krakus w ogóle prowadzi fanpage po angielsku (na USA). Generalnie producenci mięs traktują social media jako przestrzeń do budowania marki i wspierania rozpoznawalności. Jeśli chodzi o same portale, nie mają żadnych dodatkowych obostrzeń dotyczących obecności niż te, które obowiązują w ogóle w prawie - mówi.
komentarze (0)