Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Mięso

Ekspertka: Marki własne wędlin Biedronki i Lidla są już tak silne jak marki producentów

  • Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
  • Data: 30-06-2020, 11:17
- Dane pokazują, że Kraina Wędlin czy Pikok to marki, które funkcjonują w umysłach konsumentów jako silne brandy na równi z markami producentów. Jest to efektem ogromnej pracy wykonanej przez obie sieci - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dorota Kałowska, Partner & Strategy consultant w Cobalt Spark.
Ekspertka: Marki własne wędlin Biedronki i Lidla są już tak silne jak marki producentów
Dorota Kałowska, Partner & Strategy consultant w Cobalt Spark. fot. mat. pras.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Dorota Kałowska zwraca uwagę, że postrzeganie i rola marki w kategorii wędlin są zupełnie inne niż np. w przypadku ryb.

- W przypadku wędlin, podobnie jak w wielu innych kategoriach, zachodzi ścisła korelacja pomiędzy pozycjonowaniem cenowym a rolą marki i jej znaczeniem dla konsumentów. W produktach 'basic' marka ma niewielkie znaczenie, kryterium ceny jest najważniejsze. Jednak to kategorie value for money, premium oraz kategorie trendowe rozwijają się obecnie najbardziej dynamicznie, a w nich brand stanowi ważny determinant decyzji konsumenckich. I tu marka własna, o ile jest strategicznie i konsekwentnie rozwijana, może być dla konsumenta takim samym brandem jak marka producencka - mówi.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Magda 2021-05-14 13:36:27

    Marka PIKOK skład się w 60% z soli....

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!