Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Europejski drób będzie promowany w Azji

Rynki azjatyckie to atrakcyjny kierunek dla europejskiego drobiu. Nieprzypadkowo Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza startuje z realizacją kampanii informacyjno - promocyjnej „Europejski Drób – w Jakości Siła”. Celem kampanii jest promocja mięsa drobiowego pochodzącego z Unii Europejskiej w Azji.

Europejski drób będzie promowany w Azji
Łukasz Dominiak, dyrektor generalny KRD-IG. Łukasz Dominiak, dyrektor generalny KRD-IG (fot. zelaznastudio.pl)

Kampania została zaplanowana na trzy lata i potrwa do lutego 2019 roku. W ramach projektu na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Wietnamu oraz Chin i Hongkongu promowane będzie europejskie mięso drobiowe - produkowane w systemie QAFP.

Unia Europejska jest ważnym graczem w światowym handlu mięsem drobiowym. W 2014 roku
z krajów Unii Europejskiej wyeksportowano 1,3 miliona ton mięsa drobiowego. Polska jest europejskim liderem w produkcji mięsa drobiowego.

- W 2015 roku odnotowaliśmy wzrost o ok. 10 proc. w stosunku do roku 2014, osiągając rekordowy wyniki na poziomie ok. 2,15 mln ton produkcji mięsa drobiowego. W tym czasie na zagraniczne rynki trafiło ok. 850 tysięcy ton drobiu, czyli w przybliżeniu 40 proc. całkowitej produkcji, co pokazuje jakie znaczenie dla branży ma eksport – mówi Łukasz Dominiak, dyrektor generalny KRD-IG.

Celem kampanii jest wykreowanie pozytywnego wizerunku produktów drobiowych wysokiej jakości produkowanych w Unii Europejskiej. W ramach kampanii będą przekazywane informacje na temat właściwości drobiu oraz samego systemu QAFP, który jest gwarantem jakości i bezpieczeństwa mięsa drobiowego.

Działania skierowane będą głównie do odbiorców biznesowych, dlatego osią kampanii staną się działania informacyjne prowadzone podczas najważniejszych wydarzeń targowych na rynkach docelowych. W ramach projektu zaplanowano także szereg aktywności edukacyjnych oraz działań public relations.

Za wszystkie działania w ramach kampanii odpowiada agencja PR Partner of Promotion. Budżet kampanii wynosi ponad 4 000 000 EUR. Projekt jest współfinansowany ze środków UE.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Łukasz Dominiak RSS ALERT    /    Krajowa Rada Drobiarstwa RSS ALERT    /    QAFP RSS ALERT    /    drób RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Potencjalny sąsiad kurnika 2016-03-03 13:11:19
    Szkoda tylko, że zarówno Unia, jak i nasze władze nie widzą tego, że ta pozycja \"lidera\" wiąże się z truciem ludzi, mieszkających w sąsiedztwie kurników i bezpowrotnym niszczeniem przyrody. Zamiast rozwijać siec kurników w Polsce, może walnąć kilka w Brukseli i jej okolicach?
  • Damian 2016-03-03 19:42:32
    Tzn ile znowu Państwo zapłaci za ta reklamę bo dotychczas QAFP kosztowało kraj ok. 50 mln zł.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.248.180
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!