Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Ewa Mielnicka, PR Manager JBB - przeczytaj pełny wywiad

Ewa Mielnicka, PR Manager JBB, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl na temat nowych trendów na rynku wędlin, rosnących oczekiwań konsumentów oraz perspektyw rozwoju segmentu kiełbas.

Ewa Mielnicka, PR Manager JBB - przeczytaj pełny wywiad
Ewa Mielnicka, PR Manager JBB. Fot. JBB

Autor: RW,portalspozywczy.pl
Data: 26-02-2016, 10:06

W jaki sposób zmieniają się preferencje konsumentów jeżeli chodzi o wędliny?

W minionym roku wyraźna była tendencja sięgania po produkty tradycyjne. Myślę, że trend ten będzie się utrzymywał również w tym roku. Gotowanie w polskich domach osiągnęło rangę sztuki, oglądamy programy kulinarne, nasze przepisy są bardziej przemyślane, a składniki potraw pieczołowicie dobierane. Na naszych stołach podajemy produkty ze sprawdzonego źródła, przypominające nam smaki z dzieciństwa – takie, którymi chcemy dzielić się z najbliższymi. Dlatego tak chętnie sięgamy po wyroby nawiązujące do domowych smaków, m.in. wędlin, które doskonale komponują się z bogactwem kuchni polskiej. Tradycyjne, wędzone wędliny są coraz bardziej doceniane nie tylko w naszym kraju, ale również poza jego granicami. Zwrot Polaków ku tego typu produktom doskonale obrazują wyroby JBB, np. szynki wędzone z linii Masarnia u Józefa, która od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem i idealnie wpisuje się w styl tradycyjnego jadła. Z roku na rok odnotowuje wzrost sprzedaży, a zatem i większe powodzenie wśród klientów.

Czy na rynku widoczne są nowe tendencje?

Oczywiście, z czego bardzo się cieszymy. Kuchnia nie może być nudna, to bogactwo i nieustanny rozwój świadczą o jej jakości. Choć Polacy wierni są smakom tradycyjnej kuchni polskiej, to z chęcią sięgają po rzeczy nowe, otwierając się na kulinarne eksperymenty, nieraz łącząc kulinarną wiedzę przekazywaną z pokolenia na pokolenie z nowoczesnymi produktami i składnikami dostępnymi dzisiaj na rynku. Dzieje się tak pod wpływem wspomnianych programów kulinarnych, ale także egzotycznych podróży, które ułatwiają migrację smaków i aromatów. Takim guru osób poszukujących nowych smaków z pewnością jest Karol Okrasa, który idealnie łączy te dwa światy – tradycję z nowoczesnością. Marka JBB nie pozostaje w tyle i odpowiadając na potrzeby klientów wciąż komponuje nowe smaki, podbija serca klientów prawdziwymi rarytasami, które niemal od dnia premiery zyskują miano legendarnych. Takim produktem jest np. Kiełbasa Dobropolska, wyprodukowana w 95 proc. z mięsa wieprzowego, bez dodatku glutenu, barwników, glutaminianu i fosforanu. To produkt spełniający wymogi zdrowej żywności, nowoczesny, a jednocześnie oparty na wieloletnim doświadczeni marki JBB.

więcej informacji:

Ewa Mielnicka RSS ALERT    /    JBB RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    kiełbasy RSS ALERT

KOMENTARZE (23)

  • RSD 2016-02-26 10:50:31
    miss Polski 2014 :)
  • Tadeusz 2016-02-26 18:50:30
    Wie dziewczyna jak sprzedać produkt. Panie Bałdyga, kiełbasa dobropolska od jutra w moim sklepie. Pozdrawiam.
  • konsument 2016-02-27 17:00:20
    Przereklamowany produkt, pierwsza linia dobra z reszta jak wszystkie produkty tej firmy , średnio moim zdaniem
  • konsument 2016-02-27 17:58:20
    Jak dla mnie produkty przereklamowane i coraz gorzej sie sprzedajace. Ladna Pani nie pomoze. Firma coraz slabiej dzialajaca na rynku w sklepach nie ma produktów tej Firmy
  • joanna 2016-02-27 18:05:49
    niestety bez wodza i wiewióry nie to samo . Pozdro

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.94.109
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!