Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Farmio stawia na handel nowoczesny

Andrzej Łęgosz, wiceprezes Farmio, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl przyznaje, że relacje firmy z handlem układają się coraz lepiej. Strategia dystrybucyjna drobiowej spółki opiera się przede wszystkim na kanale nowoczesnym.

Farmio stawia na handel nowoczesny
Fot. Shutterstock

Autor: RW,portalspozywczy.pl
Data: 09-03-2016, 14:01

- Nasza strategia dystrybucyjna jest oparta głównie o kanał nowoczesny. Współpraca rozwija się coraz lepiej ponieważ udowodniliśmy już to, że jesteśmy firmą rzetelną dla klientów i innowacyjną dla konsumentów. To powoduje, że współpraca z nami jest dla klientów opłacalna z biznesowego punktu widzenia. Obecnie współpracujemy na stałe bądź akcyjnie praktycznie z wszystkimi sieciami polskimi, jak i międzynarodowymi - mówi Łęgosz.

Jak dodaje marka Farmio budowana była od początku. Obecnie jej rozpoznawalność rynkowa jest znacznie wyższa niż na początku. Łęgosz podkreśla, że już po dwóch kampaniach reklamowych, Farmio zostało liderem świadomościowym w kategorii jaj z wynikiem 20 proc. świadomości spontanicznej i blisko 50 proc. świadomości wspomaganej. 

- To pokazuje, że nasze działania były bardzo efektywne. W konsekwencji wysoka świadomość i wizerunek marki wysokiej jakości przyczyniły się z pewnością do dobrego przyjęcia przez konsumentów kurczaka Farmio z chowu bez antybiotyków - wyjaśnia Andrzej Łęgosz, wiceprezes Farmio.

Zachęcamy do przeczytania pełnego wywiadu z Andrzejem Łęgoszem, wiceprezesem Farmio. 

Andrzej Łęgosz, wiceprezes Farmio - przeczytaj obszerny wywiad

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Andrzej Łęgosz RSS ALERT    /    Farmio RSS ALERT    /    drób RSS ALERT    /    jaja RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Matt 2016-03-10 11:09:52
    Dobre przyjęcie kurczak z chowu bez antybiotyków czyli dokładnie każdego, który jest wyprodukowany zgodnie z prawem. Firma sprzedaje najtańszy syf i wpiera ludziom, że jest to produkt lepszy i zdrowszy niż dokładnie to samo od innych producentów a lud ciemna masa wierzy i kupuje.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.35.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!