Puls Biznesu przypomina, że jako pierwszy na podobne ruchy zdecydowały się przed czterema laty marka Farmio, stworzona przez byłego właściciela spożywczego giganta — Agros-Novy. Marka przeprowadziła wówczas ogólnopolską kampanię reklamową, pierwszą w historii branży jaj. Niedługo potem zrobiło się głośno o Kurce Wolnej, marce Polskich Ferm.

— Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że w części sieci nie będziemy w stanie sprzedawać jaj pod swoim szyldem, tylko tak jak dotychczas, ale zdecydowaliśmy, że nadszedł czas na własny brand. To kolejny etap rozwoju — tak naszego, jak i rynku. Na razie nie zdecydowaliśmy się na reklamę telewizyjną, zaczynamy promocję innymi kanałami i chcemy wchodzić do kolejnych sieci — mówi Pulsowi Biznesu Barbara Woźniak, członek zarządu Ferm Woźniak. 

Czytaj więcej: Puls Biznesu

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl