• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Firmy mięsne muszą dbać o bezpieczeństwo produktów

Obecnie wysoka jakość produktów i usług, oraz dbałość o ich bezpieczeństwo to niezbędne elementy wizerunku każdej firmy, zwłaszcza branży spożywczej. W sytuacji kiedy odpowiedzialność za produktu spoczywa na producencie zapewnienie jego bezpieczeństwa , zwłaszcza zdrowotnego staje się nadrzędnym celem każdego przedsiębiorstwa - mówi dr Joanna Rychlicka-Rybska, szef działu badawczo-rozwojowego i laboratorium Regis.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-05-2010, 13:35
Firmy mięsne muszą dbać o bezpieczeństwo produktów


Bezpieczeństwo żywności to ogół warunków, które muszą być spełnione i działań, które muszą być podjęte na wszystkich etapach łańcucha żywnościowego aby produkowana żywność nie stanowiła zagrożenia zdrowotnego dla potencjalnego konsumenta. - Gwarantują to między innymi przepisy związane z produkcją i obrotem żywnością - wskazuje dr Joanna Rychlicka-Rybska. - W naszej firmie wszystkie standardy jakościowe są przestrzegane tym bardziej, iż nakłada je na nas chęć posiadania i utrzymywania certyfikatów IFS, BRC na, które szczególna uwagę zwracają nasi partnerzy z UE - tłumaczy.

Ze strony konsumenta sprawa jakości przedstawia się trochę inaczej. - Konsument w pierwszej kolejności w przypadku wędlin uruchamia swe zmysły: wzroku, węchu i smaku i tak określa jakość produktów. Z jakością i pewnością utrzymania pewnego jej poziomu kojarzą się mu produkty marek już wypromowanych - stwierdza szef działu badawczo-rozwojowego i laboratorium Regis. - Konsumenci twierdzą, iż w którymkolwiek miejscu w Polsce by byli, zakup produktu marki im znanej gwarantuje zawsze ten sam smak, wygląd i zapach. Uważają, że tzw. "markowe produkty" nie zawsze do końca im odpowiadają, ale ograniczają ryzyko zakupu produktu złej jakości - dodaje.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • oswojony 2010-05-10 22:01:41

    Ktoś doskonale dba o wizerunek NOWEGO REGISU. Może w końcu jakieś zmiany - na korzyść wizerunku.

    Odpowiedz
  • swoj 2010-05-10 22:36:33

    wypowiedź mająca edukować. kto wyda pieniądze na wypromowanie marki o bezpiecznych z punktu widzenia klienta wartościach. inaczej kto z pośredników bedzie zainteresowany takim produktem.

    Odpowiedz
  • por 2010-05-11 08:42:32

    E tam, Regis prze na giełdę!.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!