Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Mięso

Firmy spożywcze muszą myśleć o konsekwencjach swoich publikacji w social mediach

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 30-04-2018, 12:51
- Logicznym jest, że w przypadku branży mięsnej złym pomysłem będzie pokazywanie konsumentom procesu produkcji. Choćby był on najbardziej profesjonalny i spełniał najbardziej rygorystyczne normy. Lepiej postawić na apetyczny content i pokazywanie gotowych dań – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Maciejewski, Strategy Director w agencji Pitted Cherries.
Firmy spożywcze muszą myśleć o konsekwencjach swoich publikacji w social mediach
Michał Maciejewski, Strategy Director w agencji Pitted Cherries/ fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Michał Maciejewski zauważa, że rola social mediów w strategiach firm z branży spożywczej, w tym mięsnej, może być różna.

- Każda firma ma inne problemy i wyzwania. Jeśli zaś chodzi o komunikację firm z branży mięsnej w mediach społecznościowych, to moim zdaniem obowiązują tu bardzo podobne zasady, co w przypadku każdej innej branży - mówi.

Dalsza część artykułu (83%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (2)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • adam 2018-04-30 13:11:34

    Lubię tego eksperta,jest taki mądry. Pisze też dla Pudelka ???

    Odpowiedz
  • Nie ekspert 2018-05-03 10:39:40

    Ile ten ekspert myślał nad tą prawdą ?

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!