Firmy spożywcze zbyt mocno przejmują się krytycznymi opiniami na temat swoich produktów
- Autor: AT/portalspozywczy.pl
- Data: 09-03-2018, 14:02
- Aktualizacja: 09-03-2018, 18:48
- Mam wrażenie, że firmy spożywcze zbyt mocno przejmują się krytycznymi opiniami na temat swoich produktów. To, że jakiemuś blogerowi nie smakuje nasz tatar, to jeszcze nie koniec świata. Warto podjąć z nim merytoryczną dyskusję, a nie od razu grozić sądem - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Michał Maciejewski, Strategy Director w agencji Pitted Cherries.
Michał Maciejewski, Strategy Director w agencji Pitted Cherries, fot. mat. pras.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Michał Maciejewski będzie gościem debaty "Superfoods – trend wpisany w idee wellness, fit i eko" podczas Food Show 2018 w Katowicach. WIĘCEJ INFORMACJI NA WWW.FOODSHOW.PL, NA FACEBOOKU ORAZ INSTAGRAMIE!
Maciejewski przypomina sytuację z 2013 roku, kiedy Sokołów zagroził popularnemu blogerowi kulinarnemu, że pozwie go do sądu.
Dalsza część artykułu (86%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (1)
krytyczna opinia nt produkty to zazwyczaj reklamacja jednego z nich, jeżeli firmy nie mają się nimi przejmować to gościu nie wiesz co to IFS i BRC.
Odpowiedz