Firmy w branży rybnej szukają własnej drogi rozwoju
W branży rybnej ostatnimi czasy dzieje się bardzo dużo. Zachodzące zmiany zmuszają firmy do tego, aby te szukały coraz to nowych sposobów na wypracowanie czy też utrzymanie pozycji na rynku. - Każda firma w branży rybnej na dzień dzisiejszy pracuje nad własną drogą rozwoju - zauważa w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Przemysław Cieślik, dyrektor sprzedaży i marketingu w Contimaxie.

- Producenci coraz bardziej zaczynają się od siebie różnić pod względem strategii, produktów, pozycjonowania - uważa Cieślik. Jego zdaniem zachodzące obecnie zmiany w firmach przemysłu rybnego są zdecydowanie korzystne dla całej branży. - Widać tego pierwsze efekty - tłumaczy dyrektor sprzedaży i marketingu w Contimaxie.
Jak w bieżącym roku o klienta zamierza walczyć firma z Bochni (woj. małopolskie)? - Jeśli chodzi o plany na najbliższy okres czasu, przede wszystkim stawiamy na promocję naszych marek oraz chcemy się umacniać w kategoriach produktów, które oferujemy naszym klientom - mówi Cieślik. Podkreśla przy tym, że Contimax cały czas przygotowuje i uzupełnia na bieżąco swoje portfolio. - O klientów postaramy się walczyć stosunkiem jakości do ceny - podsumowuje.
Contimax obecny jest na rynku od 1991 roku. Zlokalizowane w Bochni przedsiębiorstwo przemysłu rybnego znane jest przede wszystkim z produkcji marynat zimnych, filetów śledziowych w sosach, zalewach smakowych i olejowych, sałatek, ryb wędzonych oraz konserw.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.