Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Francja zainteresowana polskim mięsem

Polskie mięso coraz częściej trafia na francuski stół. W ostatnim okresie eksport polskiego drobiu do Francji wzrósł o 19 proc. Podobnie wzrasta eksport świeżego i mrożonego mięsa wołowego. W 2013 r. wyniósł on 15 tys. ton - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Nadia Bouacid, dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Polsce.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 31-07-2014, 14:02
Francja zainteresowana polskim mięsem
fot. Fotolia

Francuski przemysł przetwórczy częściej sięga po polskie mięso mrożone ze względu na cenę, która jest niższa od średnich cen importowych. - Również nasze produkty mięsne przetworzone są chętnie kupowane, ponieważ mają dobrą relację ceny do jakości - podkreśla Nadia Bouacid. - Mimo to, Francja wciąż nie jest dominującym kierunkiem eksportu polskiego mięsa - zastrzega.

Wskazuje, że jedną z przeszkód dla polskich eksporterów mięsa jest francuska polityka ochrony własnych rynków lokalnych, poprzez wprowadzanie specjalnych oznakowań informujących o pochodzeniu, walorach smakowych i jakościowych, takich jak np. "Label Rouge". - Obecnie polscy producenci mięsa powinni upatrywać szansy we francuskim przemyśle przetwórczym, który jest zainteresowany naszym produktem - akcentuje dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!