Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Mięso

Frosta: W pandemii Polacy docenili mrożonki

  • Autor: Albert Katana (op. AT)
  • Data: 21-02-2022, 11:20
W okresie pandemii konsumenci docenili fakt, że w domowych zamrażarkach mogą przez dłuższy czas przechowywać zapasy mrożonek, zwłaszcza jeśli są to gotowe rozwiązania obiadowe - mówi nam Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy Frosty.
Frosta: W pandemii Polacy docenili mrożonki
Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy Frosty wskazuje, że mrożonki zyskały w dobie pandemii. fot. mat. pras.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Polacy doceniają mrożonki

Albert Katana: Frosta to mrożone dania gotowe, przede wszystkim z ryb i warzyw. Jak oceniacie Państwo rynek tych dań i jego perspektywy? Pandemia zmieniła podejście konsumentów do dań gotowych…

Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy Frosty: Frosta ma w swojej ofercie przede wszystkim produkty rybne oraz dania gotowe na bazie ryżu lub makaronu, z mięsem lub w wersji wegetariańskiej. 

Dalsza część artykułu (84%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!