Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Fundusz Promocji Mięsa Drobiowego wystartował z kampanią promocyjno-informacyjną

W środę 2 maja 2012 roku w Malborku rozpoczęła się kampania promocyjna pt. "Z Kurczakiem przez wieki". Kampania finansowana przez Fundusz Promocji Mięsa Drobiowego ma na celu propagowanie drobiu jako podstawy zdrowej diety oraz smacznych, wartościowych potraw.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 04-05-2012, 09:47

- To pierwsza tak duża kampania promocyjna prowadzona przez naszą organizację. Jesteśmy przekonani, że intensywne działania, skierowane przede wszystkim do polskich rodzin, przyczynią się do wzrostu świadomości konsumentów i wybierania mięsa drobiowego jako podstawy zdrowej diety - powiedziała Aldona Łoś, pełnomocnik zarządu działającego społecznie Polskiego Związku Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu.

W ramach kampanii "Z Kurczakiem przez wieki" na antenach regionalnych TVP wyemitowanych zostanie 800 spotów. Twórcy przygotowali także liczne gadżety, mające zachęcić Polaków do spożywania potraw z kurczaka - między innymi zastawy stołowe, grę komputerową oraz gry planszowe. Kolejnym istotnym wydarzeniem kampanii będzie konferencja popularno-naukowa pt. "Kurczak w literaturze, nauce i sztuce", która odbędzie się 5 maja w Nałęczowie.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Władze PZZHiPD podkreślają, że planują kolejne kampanie promocyjne. - Producenci mięsa drobiowego codziennie wspierają Fundusz, a rocznie kwota którą dysponuje to ponad 7 mln zł. dlatego właściwe wykorzystanie tych środków jest niezwykle istotne dla całej branży spożywczej - powiedział prezes Związku Andrzej Danielak.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • nedpolams@op.pl 2012-05-06 01:37:02

    Przeglądając budżet i wydatki na poszczególne pikniki drobiowe , podatnicy będa trzymali kciuki za frekwencję i konkretne efekty. W sytuacji gdzie drób sprzedaje się jak świeże bułeczki organizowanie pikniku drobiowego za 80 000 tyś zł i innego za 220 000 zł to czysta rozrzutność , chyba ,że organizowane w domach dziecka i wiejskich szkołach. W jakim świecie żyjecie , okres radosnej twórczości już dawno się skończył.

    Odpowiedz
  • ADAM 2012-06-29 01:02:17

    Zgoda. W ciągu całej imprezy przewinęło się ok. 500 osób. Było filmowanie, itp... itd ... ale budżet ... niezły ... ktoś to wziął.

    Odpowiedz
  • marstate 2012-07-08 13:32:18

    Wiele farm drobiarskich znajduje się pod pokryciem eternitowym czyli rakotwórczym azbestem. Właściciele budynków i producenci drobiu i jaj na co jeszcze czekacie ????

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!