Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Goodvalley: Przyspieszenie sprzedaży mięsa pakowanego jest zaskakujące

- Przyspieszenie sprzedaży mięsa pakowanego jest zaskakujące. Jeszcze kilkanaście lat temu niemal nikt nie chciał kupować tego rodzaju produktów, a wszyscy kierowali się prosto do lad mięsnych. Obecnie obserwujemy wzrosty kilkudziesięciokrotne w tym segmencie. (...) Takie zmiany mogły by nie zajść przez następne 10 lat, a powodem są przyzwyczajenia konsumenckie - mówi Paweł Nowak, dyrektor zarządzający Goodvalley.

Goodvalley: Przyspieszenie sprzedaży mięsa pakowanego jest zaskakujące
Wzrost sprzedaży mięsa pakowanego jest zaskakujący - ocenia Paweł Nowak, dyrektor zarządzający Goodvalley, fot. PTWP

Autor: informacja prasowa
Data: 20-04-2020, 09:59

Nie ulega wątpliwości, że zamrożenie gospodarcze spowodowane koronawirusem wywołuje ogromne straty w wielu sektorach gospodarki. Firmy z mniejszym kapitałem poza zawieszeniem działalności zmierzają w kierunku upadłości, a część zatrudnionych straciła swoje prace. Jednakże w całym chaosie spowodowanym przez COVID-19 pojawiają się także przesłanki o pozytywnych stronach epidemii. Handel internetowy kwitnie, a wzrosty sprzedaży biją historyczne rekordy. Najwięcej może zyskać branża spożywcza, która podbija sprzedaż internetową i odnotowuje trzycyfrowy wzrost popytu.

Z badań przeprowadzonych przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wynika, że zaledwie 16% konsumentów w Internecie regularnie robiło zakupy spożywcze on-line z dostawą do domu. Jednakże dynamikę zmian oraz chęć zapewnienia bezpieczeństwa dla siebie i najbliższych gwałtownie
zmieniła obecna sytuacja.

- Handel żywnością on-line był kroplą w morzu, jednakże liderzy food e- commerce odnotowują kilkuset procentowe wzrosty zamówień, a terminy na ten moment oscylują na połowę maja. Podczas kiedy sklepy stacjonarne odnotowały skok robienia zapasów w pierwszym tygodniu od ogłoszenia obostrzeń, tak punkty sprzedaży on-line odnotowują stały wzrost zamówień i przychodów. Największą niewiadomą jest utrzymanie się tego trendu po zakończeniu epidemii. Uważam jednak, że ludzie, którzy będą mieli pozytywne doświadczenia z tego typu zakupami zostaną przy tej formie i będą to robić dalej – stwierdził Paweł Nowak, dyrektor zarządzający Goodvalley podczas debaty „Branża Mięsna w Dobie Koronawirusa”.

Klienci decydują o tym jak będzie rozwijał się rynek oraz jakie produkty będą najpopularniejsze.
Zazwyczaj decyzje podejmowane przez ludzi robiących zakupy są stosunkowo przewidywalne i stałe,
a zmiana ich poglądów jest bardzo powolna. Jednakże istnieją przypadki, w których rozwój zmian
podejmowanych przez nabywców jest niezwykle energiczny, a sytuacja na rynku zmienia się
diametralnie.

- Przyspieszenie sprzedaży mięsa pakowanego jest zaskakujące. Jeszcze blisko kilkanaście
lat temu niemal nikt nie chciał kupować tego rodzaju produktów, a wszyscy kierowali się prosto do
lad mięsnych. Obecnie obserwujemy wzrosty kilkudziesięciokrotne w tym segmencie. Produkty
pakowane próżniowo lub z pomocą technologii MAP świetnie nadają się również do handlu
internetowego. Takie zmiany mogły by nie zajść przez następne 10 lat, a powodem są
przyzwyczajenia konsumenckie. Pokazuje to, że obecnym priorytetem jest bezpieczeństwo i najwyższe
standardy higieny – podsumowuje dyrektor firmy Goodvalley.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Paweł Nowak RSS ALERT    /    Goodvalley RSS ALERT    /    wieprzowina RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    pakowanie wędlin RSS ALERT    /    lady sklepowe RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.132.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!