Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Graal chce wzmacniać obecność w digitalu

Grupa Graal stawia na komunikację digitalową. E-kolacją, czyli wirtualnym spotkaniem użytkowników i znanych influencerów przy daniach rybnych, marka zainicjowała nowy format komunikacyjny, który zamierza włączyć do regularnych działań marketingowych.

Graal chce wzmacniać obecność w digitalu
Blisko 8 tys. internautów wzięło udział w wirtualnej kolacji z rybami Graal, fot. mat. pras.

- Popularność live’u, który zorganizowaliśmy, by stworzyć alternatywę dla wieczorów spędzanych bez towarzystwa – przeszła nasze oczekiwania. Założeniem było, by zaprosić internautów do wspólnego posiłku i do rozmowy o tym, o czym zwykle rozmawia się przy jedzeniu, w tym jak wygląda teraz nasze życie i jak radzimy sobie wszyscy z brakiem fizycznych kontaktów społecznych. Chcieliśmy także zainspirować uczestników wydarzenia do odkrywania nowych smaków, nowych przepisów z rybą z puszki, którą dzisiaj ma w swojej kuchni prawie każdy z nas – mówi Wojciech Szejna, dyrektor ds. rozwoju i marketingu Grupy Graal.

– Okazało się, że nasza intuicja co do formatu spotkania była więcej niż trafna. Przy wirtualnym stole Graala zasiadło łącznie 7 800 osób podczas godzinnej kolacji, a organiczny zasięg wydarzenia był bardzo wysoki. To dla nas sygnał, że rozwijanie komunikacji w digitalu jest właściwym kierunkiem dla marek rybnych, takich jak Graal i Salatino – dodaje.

Wydarzenie odbyło się w kwietniowy piątkowy wieczór. Kolację poprowadził znany influencer Cyber Marian, mogący poszczycić się ponad milionem subskrybentów na swoim kanale YouTube. Podczas e-kolacji z Graalem zaprezentował swój pomysł na pastę rybną. Drugim prowadzącym wirtualną kolację była Agnieszka Pocztarska z portalu „Czytamy etykiety”. Znana z prześwietlania składów produktów na wylot, blogerka opowiadała o zdrowiu czerpanym z ryb, o tym, jak odżywiać się zdrowo nawet podczas kwarantanny. Odpowiadała też na pytania internautów o dietę rybną, w tym na pytania dotyczące pozytywnej rewizji składów produktów Graala, którą przeprowadziła wraz ze współpracującym z nią zespołem dietetyków. Internauci chętnie dzielili się ponadto anegdotkami na temat obecnej sytuacji społecznej, a także swoimi doświadczeniami kulinarnymi związanymi z rybnym menu.

E-kolacja to kolejny już krok marek Graal (klasyczne wydanie ryb z puszki) i Salatino (sałatki z rybą) w kierunku wzmocnienia swojej obecności w digitalu i popularyzacji produktów wśród młodych ludzi. Oba brandy intensyfikują obecność w social mediach i stawiają na odważne i nietypowe dla kategorii opakowania, dążąc tym samym do odczarowania ryb z puszki. Mocny, nowoczesny design i odejście od klasycznego wizerunku ryb to kluczowe zabiegi formalne w komunikacji na opakowaniach. Efekt? Popularność przekąsek śledziowych dla millenialsów i premiera kolejnych smaków. W tym sałatek z rybą Salatino Active.

- Dążymy do tego, by konsumenci zrozumieli i odkryli dla siebie ryby z puszki. By odeszli od stereotypów związanych z tym produktem. Puszka to opakowanie takie jak każde inne: szkło albo karton. W rybach z puszki nie ma konserwantów. Są to produkty zaliczane do żywności funkcjonalnej z uwagi na obecność kwasów Omega-3. Mamy obecnie na rynku 70 różnych produktów rybnych. I ciągle wprowadzamy nowości. Liczymy na to, że duża aktywność w digitalu sprawdzi się w szczególności teraz, gdy tak wiele aktywności społecznych przeniosło się do wirtualnego świata – dodaje Szejna.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

GRLGraal SA

więcej informacji:

Graal RSS ALERT    /    Wojciech Szejna RSS ALERT    /    digital marketing RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.119.29
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!