Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Graal rozwija ofertę produktową

Grupa Kapitałowa Graal stawia na inwestycje. Firma stale inwestuje w bezpieczeństwo oraz powtarzalność produkty. Rozwija także ofertę asortymentową. Jak zapowiada Bogusław Kowalski, prezes Graala, w najbliższych miesiącach na rynku pojawią się kolejne nowości.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 11-12-2015, 14:53
Graal rozwija ofertę produktową
Bogusław Kowalski, prezes Grupy Kapitałowej Graal. Fot. Pawel Pawlowski/zelaznastudio.pl

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Słuszną okazała się strategia, którą przyjęliśmy i konsekwentnie realizujemy. Cały czas inwestujemy w kilka obszarów: bezpieczeństwo, jakość i powtarzalność produktów oraz innowacyjność. Każdego roku w całej grupie inwestujemy w te obszary od kilkunastu do ponad 20 milionów złotych. Zakładamy zachowanie tego poziomu inwestycji – przyznaje w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bogusław Kowalski, prezes Grupy Kapitałowej Graal.

Dla firmy ważny jest stały rozwój oferty asortymentowej. Graal posiada własne dobrze wyposażone laboratorium, które zatrudnia specjalistów potrafiących tworzyć nowe produkty.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Techn. Przetw. Rybnego 2015-12-12 11:27:57

    No i bardzo prosze !!! Nareszcie widze sluszna decyzje, droge postepowania i rezultaty. O takie wlasnie reakcje producenta ktory wnikliwie sledzi potrzeby rynku i wychodzi im na przeciw, chodzi. Po raz pierwszy moge „pochwalic” tu prezesa ktory w sposob rozssadny ocenil i zareagowal. Osobiscie to czego mi brakuje na rynku to produktow z kuchni tzw. Regionalnej. GRALL jest firma lezaca na Kaszubach. Wiadomo Kaszubi, ryba itd. Jest duzo dan rybnych typowo kaszubskich ktore mozna by chaba przy troche wysilku technologow adaptowac do produktow typu „ready to eat”. Mysle, ze ta nowa linia a tym samym strategia byla by novum co wplynelo by bardzo dodatnio na emage Firmy a jednoczesnie miala by chyba powodzenie. Mysle, ze przynajmniej warto bylo by sprobowac. Zycze powodzenia. A tak swoja droga otwarty jestem i moge swe dlugoletnie doswiadczenie jako technolog i znajomosc rynku oraz wielu firm w calej Europie zaoferowac prezesowi jako pomoc przy opracowywaniu/ rozwoju nowych, innovatywnych produktow.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!