Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Graal rusza z nową kampanią reklamową (wideo)

Graal w połowie września wystartował z nową kampanią promocyjną pod hasłem „Graal – w rytmie życia”. Jej celem jest zbudowanie atrakcyjnego wizerunku produktów rybnych w puszce, które mogą być zdrową i smaczną formą przekąski do pracy czy składnikiem rodzinnego posiłku. Kampanii Graala towarzyszyć będzie komunikacja realizowana za pośrednictwem telewizji, radia, social media oraz outdooru.

Graal rusza z nową kampanią reklamową (wideo)
kadr za YouTube

Autor: informacja prasowa
Data: 27-09-2018, 10:17

Celem kampanii jest dotarcie do nowego odbiorcy poprzez wpisanie swoich produktów w codzienne aspekty życia konsumentów, dlatego pokazuje im wiele możliwości spożycia w trakcie dnia. W spocie można zobaczyć przedstawicieli różnych grup wiekowych – od studentów szukających szybkiej i smacznej przekąski pomiędzy zajęciami, osoby aktywne zawodowo mające przerwę na lunch w pracy, aż po rodziny z dziećmi i aktywnych seniorów lubiących spędzać czas w większym gronie rodzinnym. Każdy z nich znajdzie w ofercie Graala produkty, które pozwolą im cieszyć się życiem i spełniać swoje pasje. Jest to także odpowiedź na potrzeby wszystkich tych, którzy chcą sięgać po ryby i czekają na produkty tego rodzaju w puszkach, ponieważ gotowe dania w tej formie są dla nich atrakcyjne i pozwolą zaoszczędzić cenny czas.

- Kampania Graal „W rytmie życia” utrzymana jest w duchu zabawy. Wielokanałowa komunikacja, na którą postawiliśmy, wynika z potrzeby budowania nowego sposobu pozycjonowania produktów rybnych w puszce w świadomości konsumentów – mówi Wojciech Szejna, dyrektor ds. rozwoju i marketingu Graal S.A.

- Jako lider rynku szukamy nowych dróg, które pozwolą na dalszy rozwój kategorii – realizujemy to zarówno na poziomie komunikacji, jak i wprowadzania nowości produktowych. Mamy nadzieję, że dzięki nowej kampanii opartej na niebanalnych i pozytywnych skojarzeniach dźwięku i obrazu, pokażemy konsumentom w jak wielu momentach swojego dnia mogą z łatwością sięgnąć po produkty GRAAL – dodaje. 

Spot przedstawia różnych bohaterów w codziennych sytuacjach bliskich każdemu z nas: w pracy, w przerwie na uczelni, podczas spotkań ze znajomymi lub przy rodzinnym stole. W każdej z tych chwil towarzyszy im wybrany produkt z oferty Graala, który idealnie wpisuje się w ich aktualną potrzebę. Przekaz wzmocniony jest dynamicznym spotem pokazującym produkty Graala przez pryzmat zabawy i tym samym podkreślający, że każdy konsument może wybrać taką propozycję z oferty marki, jaka najlepiej wpisuje się w jego codzienny rytm życia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

GRLGraal SA

więcej informacji:

Graal RSS ALERT    /    Wojciech Szejna RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT    /    konserwy rybne RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.137.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!