• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Graal: Staramy się w optymalny sposób dotrzeć do millenialsów

- Przez całą naszą historię byliśmy otwarci na innowacje. Obserwujemy nowe trendy, bo to jest nasz obowiązek. Gdyby tak nie było, zostalibyśmy z tyłu, ciesząc się, że w którymś momencie naszej historii byliśmy najlepsi - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bogusław Kowalski, prezes zarządu Graal SA.
  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-01-2018, 10:27
Graal: Staramy się w optymalny sposób dotrzeć do millenialsów
Bogusław Kowalski, prezes zarządu Graal SA, fot. PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Bogusław Kowalski uważa, że zjawisko millenialsów dotyczy bardziej tego, jak młodzi ludzie patrzą na produkt oczekując aby był on dostosowany do ich potrzeb.

- Staramy się dotrzeć do millenialsów w optymalny sposób. Stosujemy różne techniki marketingowe, które będą skuteczne w dotarciu do ich mentalności. Czym innym jest tworzenie nowych produktów. Nasze społeczeństwo, w miarę tego jak się bogaci, jest coraz bardziej otwarte na próbowanie nowych rzeczy i my, wychodząc temu naprzeciw, spełniamy ich oczekiwania - mówi.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Biedronka 2018-01-04 12:07:15

    Śmieszne jest to co Kowalski opowiada w tych wszystkich publikowanych tutaj wywiadach.

    Odpowiedz
  • abcd 2018-01-05 08:13:11

    puszka 240 gram, z czego 23% to tuńczyk. cena 9 zł w biedronce.

    Odpowiedz
  • mnm 2018-01-05 09:39:02

    Może najpierw poprawcie jakość a nie gadać farmazony

    Odpowiedz
  • konsument 2018-01-05 11:16:49

    nie poprawią bo nie będą konkurencyjni cenowo muszą produkować ze śmieci tylko ludziom się dziwie że to kupują

    Odpowiedz
  • kontrola jakości 2018-01-11 09:05:06

    jakość łososia superfish to totalna porażka i hańba dla graala, nastrzykiwany jakimiś momem! strach to jeść

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!