Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Graal zwiększa sprzedaż w dobie pandemii

W związku z obecną sytuacją uruchomiliśmy wszystkie linie produkcyjne i stanęliśmy na wysokości zadania zapewniając ciągłość dostaw do sieci spożywczych, co było zarówno oczekiwaniem branżowym, jak i społecznym - informuje Wojciech Szejna, dyrektor ds. marketingu i rozwoju Grupy Graal.

Graal zwiększa sprzedaż w dobie pandemii
Wojciech Szejna, Graal: W dobie pandemii notujemy znaczne wzrosty sprzedaży, fot. za goldenline

Grupa Graal odnotowała w ciągu ostatnich 10 tygodni widoczne wzrosty sprzedaży i nie poprzestaje na tym. Holding wprowadza na rynek sałatki funkcjonalne Salatino Active. To gotowe posiłki bez konserwantów, stworzone z myślą o tych, którym brakuje czasu na gotowanie.

Nowa linia produktów Salatino to cztery nowe smaki i cztery funkcjonalności: „Proteiny. Pełna moc” – pierwsza na rynku sałatka wysokobiałkowa, bazująca na łososiu i zawierająca nasiona konopii. Dedykowana jest osobom, które regularnie trenują. „Salatino Energia. Tęga głowa” - to propozycja zawierająca w swoim składzie wyciąg z ziół, które zmniejszają uczucie zmęczenia. Sałatka ta w szczególności dedykowana jest młodym osobom, które są w ciągłym biegu. Trzecia z serii sałatka, zawierająca m.in. tuńczyka, por, paprykę i skomponowany pod ten zestaw smakowy sos z wyciągiem z ziół, nazywa się „Immuno. Daje ikry”. Ostatnia z pozycji na liście to „Salatino Relaks. Pełen luz”. Oprócz tuńczyka, cieciorki i siemienia lnianego, zawiera takie składniki jak miód pszczeli, zagęszczony sok z owoców mango czy wodne ekstrakty ziołowe z ziela melisy, owocu głogu i kwiatów lawendy. Sałatka ta stworzona została m.in. dla osób, które szukają suplementów witaminowych.

- 2/3 Polaków jest aktywnych fizycznie. Nawet czasowe ograniczenie możliwości przemieszczania się nie wpłynęło znacząco na ten trend. Co więcej – rośnie liczba konsumentów o określonych oczekiwaniach i spodziewamy się, że jeszcze bardziej niż dotąd, będą dokonywali oni przemyślanych, dobrze dopasowanych do swoich potrzeb wyborów – mówi o powodach wprowadzenia linii Active na rynek Wojciech Szejna, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Grupy Graal.

– Mamy gotowe, pozbawione konserwantów, posiłki. Liczymy na to, że zauważą je zwłaszcza obecni dwudziesto- i trzydziestolatkowie, żyjący szybko, z pasją i łączący wiele ról w życiu – dodaje Wojciech Szejna.

Grupa Graal, właściciel marki Salatino, odnotował w ostatnich 10 tygodniach znaczące wzrosty.

– Graal jest jednym z największych zakładów przetwarzających ryby w Europie. W związku z obecną sytuacją, uruchomiliśmy wszystkie linie produkcyjne i stanęliśmy na wysokości zadania, zapewniając ciągłość dostaw do sieci spożywczych, co było zarówno oczekiwaniem branżowym, jak i społecznym – komentuje niedawną sytuację rynkową Wojciech Szejna.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

GRLGraal SA

więcej informacji:

Graal RSS ALERT    /    Wojciech Szejna RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    sałatki RSS ALERT    /    Salatino RSS ALERT    /    nowe produkty RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.186.117
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!