Jest to pierwsze tego typu wydarzenie marketingowe w branży mięsnej w Polsce. Celem Konferencji #SZYNKA jest poznanie najnowszych trendów prezentowanych przez ekspertów, zapoznanie się z wynikami badań rynkowych, pogłębienie wiedzy z zakresu brandingu, kreowania marki, poznanie nowych technologii i zaczerpnięcie inspiracji. Krótko mówiąc - #SZYNKA to przestrzeń, w której praktycy będą mieli okazję zgłębić tajniki mięsnego marketingu.
Polski przemysł mięsny z roku na rok inwestuje coraz więcej środków w marketing. Aby działania te były jak najbardziej efektywne, muszą być dostosowane do specyfiki produktu, skali działania i oczekiwań konsumenta. Powinny wyróżniać produkty producenta, przyciągać uwagę klienta, wywoływać w nim miłe skojarzenia i wzbudzać konkretne, pozytywne emocje. #SZYNKA to idealna okazja, by dowiedzieć się, jak tego dokonać.
Patronem medialnym wydarzenia jest serwis www.portalsopozywczy.pl oraz magazyn "Rynek Spożywczy".
Więcej informacji znajduje się na stronie wydarzenia – www.konferencja.grupanomax.pl
Zachęcamy do kontaktu!
e-mail: konferencja@grupanomax.pl
tel: 505 953 183
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (0)