Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Gzella planuje otworzyć kilkadziesiąt nowych delikatesów

W tym roku Gzella wprowadziła system zarządzania CSB, zbudowała jeden z najnowocześniejszych magazynów logistycznych w Europie, otworzyła blisko 30 nowych delikatesów mięsnych, weszła na nowe rynki województw: Zachodniopomorskiego , Wielkopolskiego, Kujawsko-Pomorskiego i Pomorskiego, a także zoptymalizowała swoją obecność w dotychczasowych regionach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Godzisz, dyrektor marketingu Gzella.

Gzella planuje otworzyć kilkadziesiąt nowych delikatesów

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 12-11-2009, 09:09

Rok 2009 nie należał do najłatwiejszych niemal dla wszystkich branży. - W pierwszym kwartale roku bez wątpienia nastroje konsumentów wpływały na ich decyzje zakupowe. Klienci bardziej zastanawiali się nad zakupem - ocenia Tomasz Godzisz. - Jednakże zgodnie z przewidywaniami ekonomistów, kryzys najmniej dotknął dobra cechujące się wysoką jakością - dodaje.

Firma Gzella zarządza obecnie siecią 140 delikatesów mięsnych . - W 2009 r. staliśmy się liderem salami w Polsce - chwali się dyrektor marketingu Gzelli. - Plany na nowy rok to przede wszystkim nieustanna praca nad jakością produktów, oraz ciągłe udoskonalanie oferty produktowej - podkreśla.

W przyszłym roku Gzella planuje poszerzyć swoją sieć delikatesów mięsnych o kilkadziesiąt nowych placówek, a co za tym idzie - zwiększyć sprzedaż.

Obecnie Gzella jest liderem na polskim rynku pod względem ilości własnych delikatesów mięsnych. - Gzella wyznacza także nowe trendy w obsłudze klienta, usługach dodatkowych typu mielenie mięsa na życzenie klienta, rozbijanie czy pakowanie próżniowe w sklepie, a także aranżacji wystroju delikatesów mięsnych - podsumowuje Tomasz Godzisz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Godzisz RSS ALERT    /    Gzella RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    delikatesy RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • CeeSBek 2009-11-12 22:26:47
    No to nie wróżę powodzenia skoro chwalicie się współpracą z CSB. Ta firma sprzedając za ogromne pieniądze swój niemiecki zarządzający zintegrowany pseudoprodukt ma już na swoim koncie kilka bliskich bankructwa firm.
  • LINO 2009-11-13 06:55:17
    Zgadzam się z CEESBEK-iem to najgorszy system jaki znam. Brak podsawowych analiz produkcji i sprzedaży a mnóstwo blichtru i nikomu niepotrzebnych rozliczeń ( 90 magazynów!!!!!! na produkcji 25t/dobę !!!!!) brak możliwości śledzenia procesów, zwyły rejestr naważeń \" tylko \" za 900 tys !. Podajcie zakład który posiada CSB wdrożone w całości i nie bankrutuje.
  • Mały żuczek 2009-11-13 08:12:15
    Pytanie do Pana Dyrektora - jak mam rozumieć, iż \"staliście się liderami salami\", na jakim regionie, kanale dystrybucji etc... Chyba Pan Godzisz zapomniał o takim \"małym\" producencie jak Igloomeat Dębica - Sokołów S.A. Znam ten rynek doskonale i chyba nie wydaje mi się, że Gzella zawojowała na rynku...
  • Witek 2009-11-13 09:02:21
    Z salami to ewidentna przesada. Widać Pan dyrektor nie zna albo rynku albo lubi bajki opowiadać. Proszę mi znależć salami Gzelli Panie dyrektorze na Śląsku. A i pewnie w Warszawie będzie potrzebne biuro detektywistyczne do poszukiwań Pańskiego wyrobu. Kolejna sprawa to taka iż nie ilość sklepów świadczy o sukcesie ale obrót na nich. Dla mnie możecie i otworzyć 500 sklepów, tak jak zrobił to Stokłosa. Tylko obrót na każdym z nich 20-30 tys. szybko uczyni z was bankrutów. Zauważyłem iż Gzella zawsze się chwali liczbą sklepów a nie obrotem na nich. Czyżby \"wstydliwa tajemnica\" firmy? A jproszę szanownego Pana dyrektora znam sieć sklepów która ma połowę mniej sklepów a robi takie same obroty jak Wy. Przykłady - prosze bardzo: Farmer, Ham, Łuków. Tak że z tym liderowaniem to bym się nie wychylał.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.153.39.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!