Hiszpański koncern mięsny: Nasza strategia na Polskę jest prosta
- Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
- Data: 18-11-2015, 15:23

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Rafael Sanchez Sanchez, Export Area Manager ElPozo Alimentación wskazuje, że motorem hiszpańskiego rynku mięsa i wędlin jest eksport a jego firma nie jest tutaj wyjątkiem. W tym momencie ElPozo wysyła swoje produkty do 88 krajów. - Na inwestycje przeznaczamy ok. 50 mln euro rocznie – mówi nasz rozmówca. – W Hiszpanii jesteśmy liderem rynku. Osiągnęliśmy tę pozycję dzięki trzem kluczowym elementom naszej strategii: zorientowaniu na potrzeby konsumenta, innowacjom i jakości – wymienia. Do największych atutów swojej firmy zalicza również dbałość o minimalizowanie negatywnego wpływu działalności zakładów na środowisko.
W ramach Grupy Fuertes ElPozo Alimentación wchodzi w strukturę zintegrowaną pionowo, dzięki czemu firma ma stały dostęp do surowca o dokładnie sprofilowanych parametrach. – Jesteśmy w stanie zagwarantować pełną powtarzalność produktu oraz jego najwyższą jakość – zaznacza Rafael Sanchez Sanchez. - U nas w firmie znajdujemy zastosowanie dla każdego elementu świni: mięso surowe, przetwory, wędliny… Nic nie ma prawa się zmarnować – dodaje. Wszystkie produkty ElPozo są bezglutenowe. Natomiast część z nich, w ramach linii wędlin „naturalnych” ma całkowicie czystą etykietę. W przyszłym roku firma chce rozszerzyć tę kategorię o wyroby duszone.
komentarze (3)
Powodzenia ;) (Adios)
OdpowiedzSuper hiszpańskie wędliny bija na głowę nasz polskie pseudo wędliny nawet ci mityczni mali lokalni wytwórcy lecą ostatnio w bambuko coraz częściej się nacinam a to wkurza, jak dotąd raz zawiodłem sie na wędlinie zachodniej ale z mojej winy nie zauważyłem ze jest z kminkiem fuj.
OdpowiedzCasa Tarradellas robiąca fuet m.in. dla Biedronki robi wędliny o niebo lepsze.
Odpowiedz