Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Jack Link's: Mierzymy szerzej niż kategoria mięsnych przekąsek

- Celem Jack Link's na rynku polskim nie jest kategoria mięsnych przekąsek jako taka. Mierzymy szerzej. Chcemy przewodzić w kategorii markowych przekąsek wysokobiałkowych. Nie znaczy to jednak, że nie przyglądamy się uważnie rynkowi przekąsek mięsnych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Magdalena Cierpiał, Country Manager Poland w firmie Jack Link’s.

Jack Link's: Mierzymy szerzej niż kategoria mięsnych przekąsek
fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
Data: 08-01-2020, 13:28

Magdalena Cierpiał zaznacza, że celem Jack Link's na rynku polskim nie jest kategoria mięsnych przekąsek jako taka.

- Mierzymy szerzej. Chcemy przewodzić w kategorii markowych przekąsek wysokobiałkowych. Nie znaczy to jednak, że nie przyglądamy się uważnie rynkowi przekąsek mięsnych. W Polsce ta kategoria jest opanowana głównie przez rodzimych producentów, a wiodącym w niej produktem są kabanosy, które my Polacy uwielbiamy i na których „wyrośliśmy”. Niemniej nie możemy wprost porównywać Jack Link’s Beef Jerky do kabanosów czy innych produktów z kategorii mięsnych przekąsek. Pozycjonujemy je szerzej, jako przekąskę wysokobiałkową - dodaje.

Cierpiał wskazuje, że Jack Link's adresuje swoje produkty do wielu kanałów sprzedaży.

- W przeprowadzonych przez nas testach konsumenckich okazało się, że Jack Link’s Beef Jerky jest przekąską doskonałą na wiele okazji: jako typowa przekąska w biegu, w trakcie podróży różnymi środkami transportu, w pracy, podczas wycieczek i wypadów w góry, jako doskonałe uzupełnienie diety białkowej podczas uprawiania sportów, ale również jako przekąska przed TV np. do meczu lub filmu, czy podczas spotkań ze znajomymi. To oznacza, że nie możemy skupić się na jednym kanale sprzedaży czy nawet jednym segmencie, ale mamy możliwość działania w wielu obszarach - mówi.

Country Manager marki Jack Link's przyznaje, że pierwszym wyborem dla firmy są sklepy typu convenience, włączając w to stacje benzynowe oraz supermarkety, w których robi się codzienne zakupy.

- Ponadto wchodzimy również do sklepów specjalistycznych, sprzedających piwo kraftowe. Wiemy, że nasza przekąska sprzedaje się tam fenomenalnie. Z drugiej strony również eksplorujemy szeroko pojęty kanał fitness, gdzie też mamy pierwsze pozytywne reakcje. Nasza przekąska nadaje się również do „zadań specjalnych” jako źródło białka przy trekkingu, wspinaczce i innych dyscyplinach outdoorowych, w związku z czym konsumenci znajdą ją np. na militaria.pl czy w sklepach 8a.pl i skalnik.pl - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jack Link's RSS ALERT    /    Magdalena Cierpiał RSS ALERT    /    mięsne przekąski RSS ALERT    /    wołowina RSS ALERT    /    sklepy convenience RSS ALERT    /    produkty białkowe RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    Jerky RSS ALERT    /    kabanosy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.22.210
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!