Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Mięso

Jack Link's: Mierzymy szerzej niż kategoria mięsnych przekąsek

  • Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
  • Data: 08-01-2020, 13:28
- Celem Jack Link's na rynku polskim nie jest kategoria mięsnych przekąsek jako taka. Mierzymy szerzej. Chcemy przewodzić w kategorii markowych przekąsek wysokobiałkowych. Nie znaczy to jednak, że nie przyglądamy się uważnie rynkowi przekąsek mięsnych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Magdalena Cierpiał, Country Manager Poland w firmie Jack Link’s.
Jack Link's: Mierzymy szerzej niż kategoria mięsnych przekąsek
fot. mat. pras.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Magdalena Cierpiał zaznacza, że celem Jack Link's na rynku polskim nie jest kategoria mięsnych przekąsek jako taka.

- Mierzymy szerzej. Chcemy przewodzić w kategorii markowych przekąsek wysokobiałkowych. Nie znaczy to jednak, że nie przyglądamy się uważnie rynkowi przekąsek mięsnych. W Polsce ta kategoria jest opanowana głównie przez rodzimych producentów, a wiodącym w niej produktem są kabanosy, które my Polacy uwielbiamy i na których „wyrośliśmy”. Niemniej nie możemy wprost porównywać Jack Link’s Beef Jerky do kabanosów czy innych produktów z kategorii mięsnych przekąsek. Pozycjonujemy je szerzej, jako przekąskę wysokobiałkową - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!