• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

JBB chce zwiększać rozpoznawalność marki

- W 2021 roku zależy nam na ekspansji na południu Polski, gdzie wciąż mamy pewien niedosyt, jeśli chodzi o rozpoznawalność marki JBB - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Laskowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w ZM JBB Bałdyga.
  • Autor: Adam Tubilewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-04-2021, 14:04
JBB chce zwiększać rozpoznawalność marki
Piotr Laskowski wskazuje, że firma JBB będzie w tym roku pracować nad rozpoznawalnością marki. fot mat. pras.

Piotr Laskowski wskazuje, że JBB zawsze przestrzegało najwyższych standardów reżimu sanitarnego. 

- Pod tym względem funkcjonowanie firmy nie uległo znaczącej zmianie. Cały czas monitorujemy na bieżąco komunikaty sanitarne, jak również dbamy o przestrzeganie obowiązujących standardów: nakazu noszenia maseczek i częstego mycia oraz dezynfekcji rąk, ograniczenia liczby osób w pomieszczeniach i zakazu spotkań z osobami z zewnątrz. Wszystko oczywiście po to, aby zachować ciągłość produkcji i dostaw naszych wyrobów - dodaje.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W 2021 r. JBB będzie stawiało na dalszy rozwój sieci sklepów partnerskich.

- Mamy nadzieję, że na koniec 2021 roku będziemy mogli się pochwalić kolejnymi 100 sklepami partnerskimi. Szczególnie zależy nam na ekspansji na południu Polski, gdzie wciąż mamy pewien niedosyt, jeśli chodzi o rozpoznawalność marki JBB. Zdajemy sobie sprawę, że w obecnej sytuacji epidemiologicznej trudno jest zaplanować konkretne działania i przewidzieć z góry wszystkie zmienne, ale z pewnością będziemy bacznie śledzić aktualne trendy rynkowe, a kto wie – być może także kreować nowe - dodaje.

Laskowski wskazuje, że firma będzie w tym roku pracować nad rozpoznawalnością marki. 

- Z całą pewnością czeka nas jeszcze sporo pracy nad dalszą rozpoznawalnością marki i promocją JBB Bałdyga jako polskiego producenta wędlin, który w obecnych czasach przykłada ogromną wagę do bezpieczeństwa produkcji i łańcucha dostaw. W tym celu planujemy szereg działań promocyjnych, m.in. ogólnopolską kampanię telewizyjną z billboardami sponsorskimi w głównych kanałach telewizyjnych. Nie wszystko chciałbym jeszcze zdradzać, ale jedno mogę Państwu obiecać – w 2021 będzie dużo słychać o JBB Bałdyga. Nie mamy się bowiem czego wstydzić i jesteśmy dumni z pracy naszego zespołu - podsumowuje.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!