Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

JBB produkuje 100 ton wyrobów dziennie. Co ze sprzedażą?

- Od pierwszego dnia od uruchomienia produkcji po pożarze do dzisiaj produkujemy i sprzedajemy ok. 100 ton produktów dziennie - informuje serwis portalspozywczy.pl dyrekcja JBB w odpowiedzi na pojawiające się plotki na temat rzekomych problemów z dystrybucją wędlin z Łysych.

JBB produkuje 100 ton wyrobów dziennie. Co ze sprzedażą?

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 10-12-2009, 16:06

Listopad dla wszystkich zakładów mięsnych był ciężki, jeśli chodzi o sprzedaż. Grudzień nie przyniesie znaczącej zmiany w tym względzie. Jednak dyrekcja JBB zapewnia, że firma nie ma żadnych problemów z hurtowniami ani z prowadzeniem bieżącej działalności.

Zarówno na forum naszego portalu, jak i w rozmowach branżowych można było usłyszeć ostatnio pogłoski na temat problemów JBB z hurtowniami, które jakoby miały proponować zakładom zupełnie inne niż wcześniej - gorsze warunki współpracy. - To nieprawdziwe informacje - zapewnia dyrekcja JBB.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Józef Bałdyga RSS ALERT    /    JBB RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    dystrybucja RSS ALERT

KOMENTARZE (10)

  • Czarna Żmija 2009-12-10 17:20:09
    Ha, ha, ha! No to dlaczego Pan dyrektor tak intensywnie jeżdzi po rynku jak tak wszystko wzorowo idzie. Jeszcze rok temu jego wizyta była rzadsza od Św. Mikołaja. A teraz prosze wizyty od Szczecina po Śląsk. A warunki są gorsze. Ponadto JBB zwróciło się do hurtowni o anulowanie długów wynikających z niepłacenia ostatniej marketingówki z czerwca. A teraz już nie płaci żadnych marketingówek. Poza tym o ile wczesniej miało umowy z organizacjami hurtowymi, o tyle teraz próbuje handlowac z nimi \"na krzywy ryj\", czyli nie ponosząc dodatkowych kosztów promocji. Dlatego też np. Staropolskie czy H.P. się \"wypieły\" na JBB.
  • Boczek z beczki 2009-12-10 18:23:06
    Dziwne podejście Dyrektora Lenarta. Po co te kłamstwa? Czemu mają służyć ? Przecież wiadomo, że po wznowieniu produkcji hurtowniom zostały zmniejszone upusty, zmniejszone zostały terminy płatności na 7 dni. Brak budżetów marketingowych, brak udziału w gazetkach hurtowni, gazetkach lokalnych sieci handlowych itp. Panie Lenart gdzie tutaj widzi Pan nieprawdziwe informacje. PROSZĘ POKAZAĆ GDZIE ???
  • hary 2009-12-10 21:21:14
    A moze dyrekcja niech sie pochwali kiedy nie bedzie brakow w zamowieniach,pasztetowej od miesiaca nie mozna sie doprosic a o wyrobach z beczki nie wspomne!
  • waldek z łysych 2009-12-11 12:10:50
    ....a ja tu nie widzę nie prawdziwej informacji. JBB nie proponuje gorszych warunków hurtowniom........w sensie tego, że te warunki nie są dla JBB gorsze ;) nie muszą płacić bonusów, skrócili terminy płatności....jak to Pan Lenart okresla - hurtownie powinny traktować JBB \" po partnersku\" :)))))
  • Znany 2009-12-11 15:59:57
    Niezły bajkopisarz z tego Lenarta. Wszystko co mówi jest w charakterze życzeniowym a realia są zupełnie odmienne. Podstawowy problem JBB to o wiele gorsza jakość ich produktów w porównaniu sprzed czerwca. I wiadomo że zabieg pogorszenia jakości byłe celowym zabiegiem ze względu na szybkie szukanie wysokiej rentowności. Parówek tęczowych nie da się jeść , podobnie z bananowymi. Pol. łososiowa jest miękka jak żadna na rynku. Kielb. swojska z cielęciną to błoto w osłonce,salceson sułtański i królewski dramat. I tak wymieniać można bez końca.I myślę że tutaj tkwi problem JBB a nie w warunkach jakie dają dystrybutorom. Gdyż to ostateczny klient musi zaakceptować produkt i od niego to zależy a nie od dystrybutora.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.67.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!