Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

JBB stawia na handel tradycyjny. Co z dyskontami?

Preferujemy handel tradycyjny, nie wprowadzamy (produktów – red.) do dyskontów. Nasze wyroby można także kupić w sieciach supermarketów m.in. takich jak Lewiatan, czy Delikatesy Centrum, a także w mniejszych sklepach Tesco - mówi Ewa Mielnicka, ambasadorka i rzeczniczka prasowa marki JBB, pytana o strategię sprzedaży firmy.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 24-08-2015, 14:19

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zakłady Przetwórstwa Mięsnego JBB Import-Eksport J. Bałdyga (JBB) z dużą rezerwą podchodzą do wprowadzenia swoich produktów do sklepów dyskontowych takich jak: Lidl, Biedronka, Aldi, czy Netto.

- Mamy swoje wysokie standardy produkcji, z których nie możemy zrezygnować. Sieci handlowe oczekują, że firmy będą produkować według ich norm, a w przypadku jakości nie możemy iść na kompromisy – tłumaczy Ewa Mielnicka.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • jj 2015-08-25 11:19:19

    czyli JBB stawia na handel tradycyjny i jednocześnie prowadzi rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi oraz myśli o wejściu na dyskonty??? hmmm.... hurtownicy, ratować się kto może!!! JBB zrobi to co KANIA parę lat temu :D

    Odpowiedz
  • Arnold Boczek 2015-08-25 17:06:29

    Cytat \"Mamy swoje wysokie standardy produkcji, z których nie możemy zrezygnować\" Buchachachacha chachachach. Przecież JBB to największa chemia jaką znam. Choć z drugiej strony dodając takie ilości chemikaliów standardy muszą być wysokie.

    Odpowiedz
  • JJ 2015-08-26 10:30:45

    Ależ standardy są! produkt mikrobiologicznie bezpieczny, może leżeć spokojnie 2 miesiące! nawet po za lodówką.. i w dodatku \"dietetyczny\" bo dużo drobiu (czyt. baadera)

    Odpowiedz
  • Miś 2015-08-27 22:24:41

    Selgros, D.C. magazyny... można by jeszcze dodawać... ale oczywiście tradycja najważniejsza... buhahaha

    Odpowiedz
  • H.D 2016-01-18 15:22:24

    JBB to bardzo solidna firma, Jako jedyna się jeszcze nie handluje z dyskontami. Od takich firm chce kupować towar i się utożsamiać. Pan Józef wie co robi.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!