Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

JBB: zainteresowanie parówkami będzie rosło

- Z perspektywy ostatnich lat możemy wnioskować, że zainteresowanie parówkami będzie z całą pewnością rosło. Każdego roku w naszej firmie notujemy dużą sprzedaż tego rodzaju asortymentu, również wśród wprowadzanych nowości - przyznaje w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Ewa Mielnicka, PR Manager.

JBB: zainteresowanie parówkami będzie rosło
Fot. Shutterstock

Autor: RW, portalspozywczy.pl
Data: 28-10-2016, 16:08

Mielnicka zwraca uwagę, że parówki należą do najbardziej popularnych kategorii wędlin w Polsce, a w ostatnich latach zainteresowanie nimi znacznie wzrosło.

- Jest to wynik poprawy jakości produktu, jego mięsności i wprowadzenia nowych smaków. Klienci obecnie, dzięki edukacji i dostępom do informacji, mają bardzo wysokie oczekiwania, co muszą brać pod uwagę producenci - przyznaje Mielnicka.

PR Manager JBB podkreśla, że producenci dokładają wszelkich starań, aby parówki spełniały najwyższe normy jakości, łącznie z mięsnością oraz dopracowanym składem.

- Z perspektywy ostatnich lat możemy wnioskować, że zainteresowanie parówkami będzie z całą pewnością rosło. Każdego roku w naszej firmie notujemy dużą sprzedaż tego rodzaju asortymentu, również wśród wprowadzanych nowości. Konkurencja jest oczywiście silna, co tylko mobilizuje nas do tego, aby dobrym produktem, ale też nową propozycją smakową walczyć o zainteresowanie klienta - wyjaśnia.

W ubiegłym roku JBB wprowadziło na sklepowe półki Parówki Jogurtowe w rozmiarze XS -bezglutenowe, dostępne w poręcznych opakowaniach, w których mieści się dziewięć małych parówek, idealnych dla dziecięcych rąk.

- Zwróciliśmy uwagę na ich delikatną konsystencję, dopracowany skład, ciekawe opakowanie oraz elementy promocyjne, m.in. displaye na naszych stoiskach partnerskich, które z łatwością zauważą nawet najmłodsi klienci - mówi Mielnicka.

Firma z siedzibą w Łysych nadal pracuje nad kolejnym nowościami asortymentowymi. W tym roku na rynku pojawiły się Parówki z Szynki z kategorii premium.

- Postawiliśmy tu na wyjątkowy smak produktu, odpowiednią miękkość i wysoką mięsność, wynoszącą 90 proc. Wyprodukowane zostały bez dodatku glutenu, glutaminianu sodu i fosforanów, nie posiadają również osłonek. Atuty produktu podkreślamy na opakowaniu, tak aby informacja bezpośrednio docierała do klienta. Dopracowana receptura i wysoka mięsność to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku, który oczekuje od producentów produktów smacznych i pełnowartościowych. Trend ten z pewnością będzie się rozwijał - podkreśla. 

Właśnie te elementy odgrywają kluczowe znaczenie na półce z parówkami. Zdaniem Mielnickiej istotna jest poprawa składu i jakości, wysoka mięsność, a także stałe wprowadzanie nowych smaków.

- Parówki cieszą się zainteresowaniem klientów z kilku ważnych powodów. Po pierwsze, oszczędzają czas przygotowywania posiłku, pozwalają bowiem bardzo szybki przygotować smaczny posiłek dla całej rodziny. Po drugie, to produkt uniwersalny, doskonale nadający się do spożywania na zimno i na gorąco, i świetnie sprawdzający się zarówno w prostych, jak i bardziej wyrafinowanych przepisach. Powodem sięgania po parówki jest zatem chęć urozmaicenia codziennego menu - mówi Ewa Mielnicka, PR Manager JBB. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Ewa Mielnicka RSS ALERT    /    JBB RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    parówki RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • Bio 2016-10-31 11:08:10
    A parówki Bananowe to też JBB??? Całkiem smaczne.
  • Stanisław W. 2016-10-31 14:52:43
    Oprócz dobrego PR to w stronę parówek JBB robi mało, powinni mieć większy asortyment.
  • OKN 2016-11-01 17:50:00
    JBB to mocna firma. Jako jedyni nie muszą reklamować się w telewizji, mają mocną załogę handlową, a to trudno w dzisiejszych czasach!
  • Janina Borecka 2016-11-03 08:45:44
    Czy PT Komentatorzy rzeczywiście jadacie \"parówki\" firmy JBB Łyse? Nie powinno się dyskutować o gustach i smakach, ale... Zdrowia życzę!
  • hurtownik 2016-11-25 19:38:56
    Mają mocna załogę ? Bzdura odnoszą straty handlowe ...Mocna załoga była do 2015 roku i do tego czasu nie było reklam z przyczyn oczywistych . Po zmianach Jbb reklamuje się w TV dlaczego ? Odpowiedzcie Sobie sami Pozdrawiam Pana Leszka L.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.210.201.170
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!