Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Jest decyzja NWZ ZM Herman ws. sprzedaży sieci 55 sklepów firmowych

Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie spółki Zakłady Mięsne Herman wyraziło zgodę na zbycie zorganizowanej części przedsiębiorstwa w postaci sieci 55 sklepów firmowych.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 26-02-2010, 00:01

Jednocześnie zarząd dokonującsprzedaży placówek handlowych, został zobowiązany do zabezpieczenia interesów Zakładów Mięsnych Herman w zakresie zbytu własnej produkcji oraz poprawy wyników ekonomicznych na całokształcie działalności gospodarczej.

Wynegocjowane warunki zbycia sieci sklepów z potencjalnym nabywcą, zarząd przedstawi Radzie Nadzorczej do zaopiniowania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

ZM Herman RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • Czarna Żmija 2010-02-26 09:12:10
    Czyli oznacza to że sprzedamy swoje sklepy temu kto będzie w nich handlował naszym towrem (pytanie czy tylko). Świetny dowcip. Większość tych sklepów wymaga generalnego remontu, zaś cała sieć całkowitej reorganizacji. Życzę wszystkiego dobrego nabywcy...
  • Tępiciel żmij 2010-02-26 09:45:50
    Jak zwykle czarna żmija wie wszysko najlepiej . Męczące jest to jego mędrkowanie . Jako zarządzający pewnie nie potafiłby podjąć prostej decyzji ale wymądrzanie się na portalu to wielki splendor dla \"świetnego fachowca\"
  • Czarna Żmija 2010-02-26 10:24:49
    No niestety, jestem nie tylko zarządzającym ale akcjonariuszem i właścicielem. A może Tępiciel coś merytorycznego wypowie na temat tych czy innych zakładów, np. Pamapolu? Ciekawi mnie tam sytuacja...
  • porche 2010-02-26 10:53:58
    Ciekawe, ile można zapłacić za sklepy, które - jak sami twierdzą - robią \"tyły\"?
  • Czarna Żmija 2010-02-26 14:49:46
    Podejrzewam iż chcieliby około 2 mln zł. co by im pokryło lwią część strat jakie ta firma ponosi. Ale ja bym dał na miejscu kupca około 30-40 tys. za każdy sklep (nie wiem ile ich posiadają) i nic więcej. Oczywiście od tej sumy należałoby odjąć jeszcze spory procent jaki przypadnie na obsługę sprzedaży ich wyrobów. Czyli tak naprawdę, realnie będzie to suma 20 -30 tys. za sklep. Trzeba pamiętać iż większość lokali jest wynajmowana (trzeba sprawdzić okres ich wypowiedzenia). Do tego dany nabywca będzie musiał wyłożyć co najmniej dodatkowe 20 tys. na modernizacje każdego sklepu i jakieś 5 - 10 tys. na ich uporzadkowanie organizacyjne.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.36.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!