Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Jurassic Salmon: Pandemia zweryfikowała nasze plany inwestycyjne na 2020 rok

- Pandemia spowodowała konieczność weryfikacji naszych planów inwestycyjnych na 2020 rok. Strategia firmy przeniosła się tymczasowo z unowocześnienia technologii w dywersyfikację produktu - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Karapuda, prezes spółki Jurassic Salmon.

Jurassic Salmon: Pandemia zweryfikowała nasze plany inwestycyjne na 2020 rok
W 2020 r. na rynku zadebiutowała gama produktów z łososia jurajskiego produkowana przez Contimax SA i Jurassic Salmon. fot. lososjurajski.pl

Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
Data: 17-12-2020, 14:30

Tomasz Karapuda przyznaje, że rok 2020 dla Jurassic Salmon ciężko opisać jednym słowem.

- Było to z początku ogromne zaskoczenie w negatywnym tego słowa znaczeniu. Mam tu na uwadze naturalnie początek pandemii, czyli wszechobecną panikę na rynku, zastój w zamówieniach, niepewność tego co może być następnego dnia. Dla mojej firmy to podwójny cios, przede wszystkim z tego względu, że w grę nie mogły wejść ograniczenia w karmieniu czy oszczędność w zużywaniu energii elektrycznej. Koszty pozostały te same. Teraz podchodzę do tego z nieco większym spokojem, ale wydaje mi się, że to jeszcze nie koniec. Oby jednak temat Covid-19 był na finiszu, czego nam wszystkim życzę - dodaje.

Prezes Jurassic Salmon przyznaje, że pandemia spowodowała konieczność weryfikacji planów inwestycyjnych firmy na 2020 rok.

- Zdrowy rozsądek nakazał nieco bardziej ostrożne podejście do wszelkich wcześniej zaplanowanych prac innowacyjnych usprawniających hodowlę, ale też nie staliśmy absolutnie w miejscu. Strategia firmy przeniosła się tymczasowo z unowocześnienia technologii w dywersyfikację produktu. Temat, który był odłożony nieco na półkę nabrał rozpędu, aby najzwyczajniej w świecie się utrzymać i przetrwać w tak dziwnym okresie. Pomoc naszych strategicznych partnerów, jakimi są Auchan, Contimax czy Makro pozwoliła nam bardzo szybko wprowadzić pochodne produktów z naszego świeżego Łososia jurajskiego w pięknej jakościowo formie. Dzięki takim osobom jak Piotr Zagrodzki czy Przemek Cieślik dzisiaj możemy w ogóle rozmawiać o teraźniejszości i przyszłości mojej małej manufaktury pierwszego w historii polskiego łososia - dodał.

O nawiązaniu partnerstwa między Jurassic Salmon i Contimax SA informowaliśmy już w grudniu 2019 r. Tomasz Karapuda przyznaje, że jest bardzo zadowolony z tej współpracy.

- Nie lubię się chwalić, ale w tym przypadku nie mam wyjścia. Produkty wykonane przez Contimax są genialnej jakości. Wykonane w pełni tradycyjnie, ze świeżej ryby idealnie wpisują się w to z czego zawsze Jurassic Salmon był znany: transparentność, jakość produktu oraz jego znana historia. Bardzo długo szukałam partnera, który będzie potrafił tak profesjonalnie ogarnąć temat od początku do końca. To bardzo duży komfort, aby móc skupić się wyłącznie na tym, co się kocha i co oprócz ciężkiej pracy jest już pasją - hodowli ryb. Dystrybucja jest cały czas rozbudowywana, a i portfolio z czasem będzie pozytywnie zaskakiwać nie tylko naszych stałych, ale i nowych klientów. To oni są dla nas najważniejsi - dodał.

więcej informacji:

Jurassic Salmon RSS ALERT    /    łosoś RSS ALERT    /    łosoś jurajski RSS ALERT    /    Tomasz Karapuda RSS ALERT    /    Contimax RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Jan Arda 2020-12-17 20:19:11
    trzeba ratować przyszłość Ziemi i naszych dzieci, ograniczyć spożycie wszelkiego mięsa i ryb

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.108.182
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!