Kampania QAFP najbardziej rozpoznawalna
Najnowsze badania zrealizowane na zlecenie KRD-IG przez dwa niezależne ośrodki MillwardBrown SMG/KRC i TNS Polska pokazują, że kampania promująca certyfikat QAFP z logo "Sprawdzony drób” jest obecnie najbardziej rozpoznawalną kampanią promującą żywność. Z badań wynika, że aż 70 proc. respondentów deklaruje chęć kupowania mięsa certyfikowanego QAFP.
Badania potwierdziły, że certyfikowanie żywności jest odpowiedzią na wymagania współczesnych konsumentów. Aż 70 proc. Polaków uważa, że mięso drobiowe ze znakiem jakości jest przede wszystkim bezpieczne oraz spełnia wysokie standardy higieniczne i sanitarne. Blisko 70 proc. Polaków deklaruje, że będzie kupować mięso drobiowe z certyfikatem QAFP. 45 proc. twierdzi, że certyfikowane mięso jest zawsze świeże i zawsze tej samej jakości.
Polacy nie obawiają się o jakość mięsa drobiowego. Aż 80 proc. twierdzi, że jest bezpieczne. Prawie wszyscy Polacy (98 proc.) jedzą mięso drobiowe, a niemal 2/3 z nich deklaruje, że jada je często.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.