Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Mięso

Kampanie promocyjne kluczowe dla eksportu!

  • Autor: RW, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-03-2016, 14:36
Prowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnych jest kluczowym działaniem niezbędnym do „wejścia” i zaistnienia na międzynarodowym rynku mięsa i przetworów mięsnych - przyznaje w rozmowie z naszym portalem Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.
Kampanie promocyjne kluczowe dla eksportu!
Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (fot. mat.pras.)

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Wiesław Różański wyjaśnia, iż unijna polityka promocyjna prowadzona od kilku lat przez Komisję Europejską nakierowana jest na pomoc podmiotom z sektora rolno-spożywczego w zdobywaniu nowych rynków międzynarodowych, a także umocnieniu na nich swojej pozycji oraz zwiększaniu świadomości konsumentów na temat jakości produktów. 

- Promocja jest bezdyskusyjnie jednym z najważniejszych instrumentów budowania pozycji i wizerunku produktów spożywczych w odniesieniu do polityki zarówno UE, jak i Polski, tak dla samego producenta jak i konkretnej marki i musi być wpisana w strategię rozwoju eksportu na każdym z tych poziomów - mówi prezes UPEMI.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!