Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Kategoria sztucznych osłonek do wędlin jest mocno rozwojowa - wywiad z przedstawicielem Grupy Nomax

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 04-05-2017, 20:25
Obserwujemy bardzo silny trend wyróżnienia produktu mięsnego poprzez indywidualnie zaprojektowane opakowanie. Kategoria osłonek sztucznych jest bardzo rozwojowa w tym zakresie. Dają one szeroki i zróżnicowany wachlarz możliwości identyfikacji produktu i wyróżnienia go na rynku. Doceniają to klienci, czyli zakłady mięsne, ale przede wszystkim – zwracają na to uwagę finalni konsumenci wyrobów mięsnych w personalizowanych opakowaniach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marek Stępel, Product Manager Grupy Nomax.

Kategoria sztucznych osłonek do wędlin jest mocno rozwojowa - wywiad z przedstawicielem Grupy Nomax
Marek Stępel, Product Manager w Grupie Nomax

Jakie są najnowsze trendy w kategorii osłonek do mięs i wędlin? Czy w ogóle możemy mówić o jakiś trendach, nowościach czy jest to może „stabilna” kategoria?

Obecnie wśród naszych klientów obserwujemy bardzo silny trend wyróżnienia produktu mięsnego poprzez indywidualnie zaprojektowane opakowanie. Ponad 80% naszych osłonek zawiera większe lub mniejsze modyfikacje, przez co nie są to już jedynie proste, jednokolorowe osłonki. Nadajemy im dedykowane, indywidualne nadruki, wyróżniający kolor bądź też inny element. Dotyczy to zarówno klientów dużych, którzy w bardzo zaawansowanym stopniu opanowali sztukę marketingu swoich produktów, jak i też tych najmniejszych, którzy dopiero budują rozpoznawalność swoich produktów i wizerunek marki.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Z pewnością kategoria osłonek sztucznych jest bardzo rozwojowa w tym zakresie. Dają one szeroki i zróżnicowany wachlarz możliwości identyfikacji produktu i wyróżnienia go na rynku. Doceniają to klienci, czyli zakłady mięsne, ale przede wszystkim – zwracają na to uwagę finalni konsumenci wyrobów mięsnych w personalizowanych opakowaniach.

Osłonki sztuczne czy naturalne? Które są częściej wybierane przez producentów wędlin i od czego zależy ten wybór?

Jako największy producent osłonek tekstylnych w Polsce musimy podkreślić dużą popularność tak zwanych osłonek sztucznych. Niemniej należy też zauważyć, że rynek osłonek naturalnych jest rynkiem o wiele szerszym, ale też dużo bardziej podatnym na zmiany. Podlega on silnym wpływom światowych cen i podaży jelit naturalnych, jednocześnie odbijając się na rynkach alternatywnych metod pakowania – także sztucznych. Ponadto, osłonki sztuczne mają wiele zalet, których brak naturalnym osłonkom. Dzięki gwarantowanej stabilności i powtarzalności, a także stałej dostępności tych produktów, coraz więcej klientów skłania się ku zastępowaniu osłonek naturalnych sztucznymi. Jest to również powiązanie z postępującą zmianą optyki postrzegania samych opakowań i podkreślania ich funkcjonalności. Poza licznymi zaletami marketingowymi, osłonki sztuczne zapewniają większą trwałość i świeżość produktów niż w przypadku osłonek naturalnych.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!