Z badań przeprowadzonych przez Regis wynika, że klienci często zarzucają producentom przetworów mięsnych, iż produkowane przez nich szynki lub polędwice są zbyt słone. Zdaniem konsumentów produkty w wielu przypadkach mają ten sam smak, mimo różnych nazw i róznych marek. - Według naszych badań w każdym segmencie cenowym konsument kupuje oczami - zauważa Magdalena Nowak. - O wyborze wędliny decyduje zatem wygląd, w drugiej kolejności smak, który kient pamieta z poprzedniego zakupu a na trzecim miejscu cena - dodaje.
Podkreśla, że przebadani przez Regis konsumenci potrafią wymienić kilka ogólnopolskich marek wędlin, oraz parę znanych tylko regionalnie.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (1)
Wędliny pływające i plastikowe w smaku od nadmiaru chemii i wody. A klient kupuje bo praktycznie nie ma wyboru, bo kogo stać na szynkę za 30 -35 zł Dlatego wielu ludzi wędzi w ogródkach i ma wędlinki bez chemii w przystępnej cenie pozbawione konserwantów, barwników , utrwalaczy itd.
Odpowiedz