Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Konshurt rusza z kampanią telewizyjną z okazji 30-lecia firmy (wideo)

Firma Konshurt rusza z kolejną telewizyjną kampanią reklamową, tym razem dla podkreślenia 30-lecia obecności na rynku.

Konshurt rusza z kampanią telewizyjną z okazji 30-lecia firmy (wideo)
W 2020 roku Konshurt świętuje 30 rocznicę obecności na rynku, fot. za YouTube

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 19-02-2020, 14:26

22 lutego rozpocznie się kolejna kampania sponsoringowa Konshurtu w TVN, TVP1, TVP2.

Spoty będą emitowane przed takimi programami jak: Dzień Dobry TVN, Pytanie na śniadanie,  Prognoza Pogody, Szansa na sukces, Rodzinka .pl i inne.

- Chcemy podkreślić, że Konshurt to w 100 procentach polski kapitał oraz, że jesteśmy obecni na rynku od 30 lat. Reklamujemy oczywiście przede wszystkim naszą markę MK - mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl Marek Kasprzyk, prezes Konshurtu.

Konshurt działa na rynku od 1990 roku jako wyspecjalizowany dystrybutor konserw drobiowych, mięsnych i rybnych. W 2000 roku Konshurt wprowadził na polski rynek towary pod marką własną ,,MK".

Siedziba firmy wraz z centrum logistycznym znajduje się w Częstochowie. Firma posiada dwa Oddziały: w Koszalinie i w Jarosławiu. Konshurt dysponuje własną flotą samochodową oraz korzysta z usług firm spedycyjnych. W 2016 r. powstał brand żywności dla zwierząt: MK Animals.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Konshurt RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    Marek Kasprzyk RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.220.21
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!