Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Konspol kontynuuje promocję "Żarłaków"

  • Autor: portalspozywczy/PR
  • Data: 10-05-2017, 13:35
Konspol kontynuuje promocję Żarłaków - produktów dla dzieci z linii Natura, niezawierających w składzie dodatków do żywności „E”.
Konspol kontynuuje promocję
fot. mat. pras.

Marka Żarłaki od momentu wprowadzenia na rynek jest aktywnie wspierana działaniami marketingowymi, zarówno w internecie, jak i poprzez udział w targach, imprezach okolicznościowych czy warsztatach kulinarnych dla dzieci. Symbolem marki Żarłaki są żarłoczne stworki, wyróżniające się na półkach stylistyką i kolorem, przyciągające uwagę małych konsumentów.

Konspol postanowił przygotować kolekcjonerską niespodziankę dla wszystkich wielbicieli Żarłaków wesołe stworki będą mogły towarzyszyć najmłodszym na co dzień pod postacią kolorowych magnesów. Trzej żarłoczni bohaterowie o imionach: DJ Łakomiak, Chapsik Wspaniały i Żarłocznik Niski, chcą promować aktywny tryb życia od najmłodszych lat, dlatego na magnesach przedstawieni zostali w różnych sportowych odsłonach, m.in. jako piłkarz, sztangista czy karateka.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Magnesy będą dołączane do produktów objętych specjalną akcją promocyjną. Pierwsza „magnesowa” promocja odbywać się będzie w sklepach sieci Tesco, gdzie magnesy będzie można znaleźć w opakowaniach Polędwicy z kurczaka pod marką Żarłaki. Promocja potrwa od 22 maja do 11 czerwca 2017 r.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!