Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Konspol z nową kampanią reklamową produktów convenience

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: pr
  • Data: 16-02-2016, 11:31
Z końcem lutego Konspol rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową produktów convenience. Celem kampanii jest pokazanie szerokiej gamy produktów z tej kategorii jak i umocnienie marki w świadomości klientów.

Marka Konspol to silny i znany na rynku brand wyrobów z mięsa z kurczaka. Wyroby z mięsa z kurczaka, choć są domeną tego producenta, to nie jedyne produkty jakie znajdziemy na półkach sklepowych. Firma produkuje także wyroby wieprzowe, z jagnięciną, gęsiną i z królika. Dużą część asortymentu zajmują wyroby bez konserwantów, bezglutenowe czy light.

Oprócz tego Konspol produkuje również dania gotowe typu convenience czy przekąski.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- To pierwsza odsłona planowanych przez nas na ten rok działań reklamowych. Będziemy pojawiać się w tv, internecie i w reklamie outdoorowej– tłumaczy Agnieszka Piech, kierownik ds. Marketingu Konspol.

– Tymi działaniami chcemy zwiększyć znajomość marki Konspol. Oczywiście liczymy również na wzrost zainteresowania tymi produktami - dodaje. 

Kampania będzie trwać od 22 lutego do 7 marca. Spoty będą emitowane w TVP 1 i TVP 2, TVN Style, Polsat Sport, Polsat Sport News, Polsat News, Polsat Cafe i Polsat Film.

Reklamowane będą w szczególności Nuggetsy, polędwiczki z kurczaka i Tortille.

Grupa Konspol jest producentem i przetwórcą kurczaka. Grupa składa się z czterech zintegrowanych firm:
Pasz Konspo, Konspol Bis, Konspol Holding oraz Trans Konspol. 

 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • konsument 2016-02-22 21:50:25

    Tak mocno ruszyli z kampanią, że już na starcie dali plamę...Zwróćcie uwagę na słowo \"Doskonałe\" w reklamie produktów dla dzieci. Słowo \"Ł\" dość znacznie różni się od pozostałych liter co jest dość częstym błędem popełnianym przez dzieci i amatorów, ale nie profesjonalistów! Polską literę można było stworzyć z litery \"L\" i myślnika. Co za marketingowiec dopuścił do tak banalnego błędu, który teraz ogląda cała Polska?

    Odpowiedz
  • patcopy 2017-03-13 13:16:47

    Mam nadzieję, że polskie firmy będą korzystać z najlepszych pomysłów. A te najlepsze pomysły będą działać na ich korzyść. Patryk Rykała copywriter

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!