Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Konspol z nową kampanią reklamową produktów convenience

Z końcem lutego Konspol rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową produktów convenience. Celem kampanii jest pokazanie szerokiej gamy produktów z tej kategorii jak i umocnienie marki w świadomości klientów.

  • Źródło www.portalspozywczy.pl

Autor: pr
Data: 16-02-2016, 11:31

Marka Konspol to silny i znany na rynku brand wyrobów z mięsa z kurczaka. Wyroby z mięsa z kurczaka, choć są domeną tego producenta, to nie jedyne produkty jakie znajdziemy na półkach sklepowych. Firma produkuje także wyroby wieprzowe, z jagnięciną, gęsiną i z królika. Dużą część asortymentu zajmują wyroby bez konserwantów, bezglutenowe czy light.

Oprócz tego Konspol produkuje również dania gotowe typu convenience czy przekąski.

- To pierwsza odsłona planowanych przez nas na ten rok działań reklamowych. Będziemy pojawiać się w tv, internecie i w reklamie outdoorowej– tłumaczy Agnieszka Piech, kierownik ds. Marketingu Konspol.

– Tymi działaniami chcemy zwiększyć znajomość marki Konspol. Oczywiście liczymy również na wzrost zainteresowania tymi produktami - dodaje. 

Kampania będzie trwać od 22 lutego do 7 marca. Spoty będą emitowane w TVP 1 i TVP 2, TVN Style, Polsat Sport, Polsat Sport News, Polsat News, Polsat Cafe i Polsat Film.

Reklamowane będą w szczególności Nuggetsy, polędwiczki z kurczaka i Tortille.

Grupa Konspol jest producentem i przetwórcą kurczaka. Grupa składa się z czterech zintegrowanych firm:
Pasz Konspo, Konspol Bis, Konspol Holding oraz Trans Konspol. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Konspol RSS ALERT    /    reklama RSS ALERT    /    Agnieszka Piech RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • konsument 2016-02-22 21:50:25
    Tak mocno ruszyli z kampanią, że już na starcie dali plamę...Zwróćcie uwagę na słowo \"Doskonałe\" w reklamie produktów dla dzieci. Słowo \"Ł\" dość znacznie różni się od pozostałych liter co jest dość częstym błędem popełnianym przez dzieci i amatorów, ale nie profesjonalistów! Polską literę można było stworzyć z litery \"L\" i myślnika. Co za marketingowiec dopuścił do tak banalnego błędu, który teraz ogląda cała Polska?
  • patcopy 2017-03-13 13:16:47
    Mam nadzieję, że polskie firmy będą korzystać z najlepszych pomysłów. A te najlepsze pomysły będą działać na ich korzyść. Patryk Rykała copywriter

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.94.109
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!