• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Konsumenci tracą zainteresowanie wieprzowiną

W Polsce jada się coraz mniej mięsa, szczególnie widać to na przykładzie wołowiny, a spada także zainteresowanie wieprzowiną - pisze w Bilansie Dodatnim Piotr Ziemann ze Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP.
  • Autor: Bilans Dodatni
  • Data: 22-03-2010, 16:16
Konsumenci tracą zainteresowanie wieprzowiną

W ocenie Piotra Ziemanna gdyby przemysł mięsny było stać na takie reklamy, jakie przygotowują niektóre firmy cukiernicze czy producenci napojów, to nie byłoby problemu ze zbytem dobrych schabowych, polędwicy czy kurczaków. - W naszym projekcie założyliśmy, że będziemy promować wołowinę, wieprzowinę i mięso drobiowe. Chcemy zaangażować do jego realizacji m.in. najlepszych polskich sportowców - Tomasza Majewskiego, Szymona Ziółkowskiego, Anitę Włodarczyk i Annę Rogowską - wylicza członek Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. - Podpisaliśmy z nimi wstępne porozumienia. Naszym celem jest dotrzeć do świadomości ludzi z oczywistą prawdą, że mięso jest tak samo ważne w codziennej diecie, jak nabiał, pieczywo, warzywa i owoce - dodaje.

- W realizacji tego programu, jeśli zostanie przyjęty przez Komisję Europejską, będziemy liczyć na pomoc wszystkich polskich przedsiebiorstw - małych, średnich i wielkich - zajmujących się produkcją wszystkich rodzajów mięsa. To jest narodowe zadanie dla całej branży mięsnej - pisze Piotr Ziemann.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • kierowca 2010-03-23 07:31:37

    Wieprzowiną wcale nie. Tylko wyrobami wieprzowopodobnymi...

    Odpowiedz
  • ACONAR 2010-03-23 11:28:24

    Nie trzeba było zamieniać kiełbasy (z mięsa) na wędlinę (z różnych surowców mięsopodobnych). I nawet najbardziej wymyślna reklama wędlin nic Wam nie pomoże, Panowie Wędliniarze RP! Podobnie dzieje się z napojami - klienci coraz mniej kupują kolorowych koktajli chemicznych...

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!