Kontrakty ZM Kania z dyskontami to łakomy kąsek dla innych graczy
- Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
- Data: 28-08-2019, 18:42
- Kontrakty ZM Kania z sieciami dyskontowymi stanowią łakomy kąsek dla innych dużych graczy. Gdy z rynku znika producent powyżej 1 mld zł obrotów, robi się problem, ponieważ sieci muszą utrzymać strumień dostaw, na czym zyskują konkurenci - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jakub Szkopek, analityk Domu Maklerskiego mBanku.
Jakub Szkopek, analityk Domu Maklerskiego mBanku, fot. mat. pras.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Jakub Szkopek wskazuje, że w propozycji złożonej Kani przez Tarczyński S.A. brakuje kilku szczegółów.
- Nie wiemy m.in. jakiej konkretnie części przedsiębiorstwa będzie dotyczyła oferta. Wydaje się, że Tarczyński SA byłby zainteresowany zakupem zakładu produkcji wędlin oraz np. części taboru transportowego - dodaje.
Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (1)
1) kto te kontrakty widział? 2) czy ktoś zauważył dziury w półkach po zniknięciu towaru HK? 3) ktoś w to wierzy, że przejmie zakład i wejdzie od razu z gotową sprzedażą??
Odpowiedz