Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Krajowa Rada Drobiarstwa podsumowała kampanię "Fałsz wkurza"

Krajowa Rada Drobiarstwa-Izba Gospodarcza podsumowała wrześniową kampanię informacyjną na temat drobiu pod hasłem "Fałsz wkurza".

Krajowa Rada Drobiarstwa podsumowała kampanię
Krajowa Rada Drobiarstwa-Izba Gospodarcza podsumowała wrześniową kampanię informacyjną na temat drobiu pod hasłem "Fałsz wkurza". fot. mat. pras.

Autor: Portalspozywczy.pl
Data: 15-12-2020, 13:18

Jak informuje KRD-IG akcja była odpowiedzią na ataki producentów mięsa, w tym drobiu, ze strony organizacji ekologicznych i prozwierzęcych.

- Skala ich działań jest coraz większa, a dotychczas brakowało działań, które w obronę brałyby producentów produktów mięsnych. Każdy z nich jest zobowiązany do przestrzegania prawa polskiego oraz europejskiego. Dlatego kłamstwem jest stosowana przez te organizacje retoryka, że drób na fermach jest hodowany bez poszanowania jakichkolwiek norm i standardów. Polskie zakłady przetwórstwa mięsa drobiowego są obecnie uznawane za jedne z najnowocześniejszych w UE. Chcąc bronić dobrego imienia hodowców oraz producentów, którzy dbają o bezpieczeństwo żywnościowe naszego kraju, zdecydowaliśmy podjąć się walkę. W ten sposób zrodził się pomysł na kampanię „FAŁSZ W…KURZA”. Akcja ta była pierwszą tego typu w naszym kraju - mówi Marta Kędel, zastępca dyrektora generalnego KRD-IG.

Jak poinformowała przedstawicielka KRD-IG, zastosowanie zielonego koloru pozwoliło na podkreślenie pozytywnego przekazu kampanii.

- Jest to kolor, który odbiorcom kojarzy się przede wszystkim z życiem, harmonią, naturą i bliskim kontaktem z nią. Użycie grafik przypominających ryciny miało natomiast na celu przykucie uwagi poprzez zastosowanie niecodziennego stylu, rzadko spotykanego w przestrzeni miejskiej, a przez to zwracającego uwagę. Ryciny kojarzą się również z tradycją, przez co odbiorcy w pozytywny sposób mogą skojarzyć wykorzystane grafiki z długoletnią historią rolnictwa w Polsce - dodała.

Przy tworzeniu hasła KRD-IG przyjęło zasadę że powinno być ono proste, zapadające w pamięć, a także wzbudzać w odbiorcy emocje.

- Dlatego zdecydowaliśmy się na grę słów. „FAŁSZ W…KURZA”, to hasło mocne. Balansujące nawet na granicy wulgaryzmu, a jednocześnie mocno zaznaczające stanowisko polskiego sektora drobiarskiego, który jest atakowany poprzez powielanie mitów oraz stereotypów - mówiła Marta Kędel.

Za kurczaka podziękuję

Jak wskazuje KRD-IG, wielu konsumentów obawia się stosowanych w hodowlach antybiotyków.
Część odbiorców uważa, że szybki wzrost i osiągnięta duża masa ciała ptaków jest możliwa jedynie poprzez podawanie hormonów przyspieszających wzrost. Istnieje też grupa osób, która uważa, że spożywanie żywności modyfikowanej genetycznie lub nawet mięsa pozyskanego ze zwierząt karmionych paszami zawierającymi GMO, może być szkodliwe dla naszego zdrowia.

więcej informacji:

KRD-IG RSS ALERT    /    Krajowa Rada Drobiarstwa RSS ALERT    /    drób RSS ALERT    /    drób 2020 RSS ALERT    /    Marta Kędel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.102.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!