Krajowa Rada Drobiarstwa podsumowała kampanię "Fałsz wkurza"
- Autor: Portalspozywczy.pl
- Data: 15-12-2020, 13:18

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Jak informuje KRD-IG akcja była odpowiedzią na ataki producentów mięsa, w tym drobiu, ze strony organizacji ekologicznych i prozwierzęcych.
- Skala ich działań jest coraz większa, a dotychczas brakowało działań, które w obronę brałyby producentów produktów mięsnych. Każdy z nich jest zobowiązany do przestrzegania prawa polskiego oraz europejskiego. Dlatego kłamstwem jest stosowana przez te organizacje retoryka, że drób na fermach jest hodowany bez poszanowania jakichkolwiek norm i standardów. Polskie zakłady przetwórstwa mięsa drobiowego są obecnie uznawane za jedne z najnowocześniejszych w UE. Chcąc bronić dobrego imienia hodowców oraz producentów, którzy dbają o bezpieczeństwo żywnościowe naszego kraju, zdecydowaliśmy podjąć się walkę. W ten sposób zrodził się pomysł na kampanię „FAŁSZ W…KURZA”. Akcja ta była pierwszą tego typu w naszym kraju - mówi Marta Kędel, zastępca dyrektora generalnego KRD-IG.
komentarze (0)