Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

KRD-IG rusza z kampanią promującą spożycie indyka

Rozpoczyna się realizacja programu informacyjno-promocyjnego "Indyk z Europy - pod skrzydłami jakości". Jego celem jest edukacja na temat wartości odżywczych mięsa indyczego produkowanego w Europie - poinformowała koordynatorka programu Małgorzata Reszczyńska.

KRD-IG rusza z kampanią promującą spożycie indyka
Rusza promocja mięsa indyków, fot. portalspozywczy.pl

Autor: PAP
Data: 05-03-2020, 15:14

Podkreśliła, że wysoka jakość mięsa indyczego wynika przede wszystkim z rygorystycznych zasad i procedur obowiązujących w Unii Europejskiej. Dodała, że kampania będzie bardzo szeroko informowała konsumentów o filozofii "od pola do stołu", której efektem jest pełna kontrola i transparentność każdego etapu produkcji mięsa indyczego.

Reszczyńska zaznaczała, że w 2017 r. Polska stała się największym producentem indyków wyprzedzając Niemcy. W 2019 r. produkcja indyków rzeźnych wyniosła 500 tys. ton.

Kampania będzie trwała dwa lata i będzie prowadzona równolegle na rynku polskim, niemieckim i czeskim. Razem w tych krajach konsumuje się 43 proc. wyprodukowanego mięsa indyczego całej Europie - poinformowała Reszczyńska.

Jak zauważyła, rynki te znacznie różnią się od siebie, przede wszystkim pod względem wielkości i podejścia do konsumpcji. Kampania na polskim rynku ma umocnić rosnące od kilku lat spożycie mięsa indyczego i zmienić opinię rodzimych konsumentów że jest ono trudne w obróbce kulinarnej i zbyt suche.

Charakteryzując rynek niemiecki Reszczyńska powiedziała, że tamtejsi konsumenci od lat jedzą duże ilości drobiu, w tym indyków, ale od trzech lat konsumpcja ich spada. Kampania ma odwrócić ten trend. Natomiast w Cechach zjada się coraz więcej indyków, kampania ma się poprzez edukacją nt. walorów tego mięsa, jeszcze wzmocnić konsumpcję.

Kampania będzie gównie prowadzone w internecie i mediach społecznych i skierowana do osób dokonujących zakupów - głównie do kobiet. Dodała, że przewidziane są też konferencje dla lekarzy dietetyków nt. walorów mięsa indyczego.

"Bardzo nam zależy na polepszeniu wizerunku mięsa indyczego wśród europejskich konsumentów. Dążymy do zwiększenia świadomości o wartościach odżywczych oraz o wysokiej jakości i bezpieczeństwa tych produktów. Oczekujemy że w rezultacie będziemy mogli zauważyć poprawę nawyków żywieniowych" - podsumowała Reszczyńska cele kampanii.

Inicjatorem projektu jest Krajowa Rada Drobiarstwa, która działa w Polsce od 28 lat. Aktualnie zrzesza 110 członków, reprezentujących hodowlę, reprodukcje, wylęgi, produkcję towarową drobiu i jaj. Podmioty zrzeszone w KRD posiadają ok. 70 proc. udziału w rynku krajowym i ok. 90 proc. udziału w eksporcie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

indyki RSS ALERT    /    promocja mięsa RSS ALERT    /    Indyk z Europy - pod skrzydłami jakości RSS ALERT    /    Krajowa Rada Drobiarstwa RSS ALERT    /    KRD-IG RSS ALERT    /    drób 2020 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.75.174
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!