Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

KRD-IG: Walczymy o rynki Japonii i RPA mimo ptasiej grypy

- Na rynek japoński trudno wejść, ale jak już się wejdzie i nawiąże relacje, uzyskujemy po drugiej stronie stabilnego partnera. Dlatego trzeba o to zawalczyć. Nie mamy nic do stracenia. Jesteśmy w UE, mamy najwyższe standardy jakościowe, co jest ważne dla Japończyków - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dariusz Goszczyński, dyrektor generalny Krajowej Rady Drobiarstwa-Izby Gospodarczej

KRD-IG: Walczymy o rynki Japonii i RPA mimo ptasiej grypy
Krajowa Rada Drobiarstwa w 2020 r. będzie prowadziła działania promocyjne w Japonii i RPA - mówi Dariusz Goszczyński, fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
Data: 27-02-2020, 10:50

Dariusz Goszczyński wskazuje, że Krajowa Rada Drobiarstwa nie rezygnuje z realizacji zaplanowanych na 2020 rok inicjatyw promocyjnych w Azji, pomimo zamknięcia rynków m.in. Chin i Japonii ze względu na ptasią grypę w Polsce.

- Wystąpiliśmy do Komisji Europejskiej o wsparcie dwuletniej kampanii promocyjnej m.in. w Chinach. Propozycja została zaakceptowana, tak więc w latach 2020-21 planujemy zrealizować dużą kampanię promocyjną w Chinach i w Japonii. (...) Działania informacyjne i promocyjne, które prowadziliśmy na tych rynkach i które chcemy kontynuować wymagają konsekwencji i długoterminowości. Budowanie wizerunku oraz dobrych relacji handlowych to proces, który szczególnie na takich rynkach jak Chiny czy Japonia należy planować na lata, a nie na tygodnie czy miesiące - mówi.

W dniach 12-14 lutego delegacja polskich zakładów uczestniczyła w targach SMTS w Japonii, gdzie zorganizowano wspólne stoisko branży.

- Było to działanie finansowane z krajowych funduszy promocji. Pojechało z nami 9-10 firm. Już w połowie 2020 roku będziemy obecni w Japonii w ramach dużej unijnej kampanii, która obejmuje zarówno udział w targach, misje, biuro prasowe, spotkania B2B, jak i stronę internetową w języku japońskim - dodał.

Goszczyński zaznacza, że KRD-IG uważnie obserwuje także sytuację na rynku RPA, który także pozostaje zamknięty dla polskiego drobiu przez grypę ptaków.

- Cały czas działamy i planujemy zorganizować tam w 2020 r. misję handlową. Mamy wsparcie ze strony naszej administracji. Co więcej, w październiku Ministerstwo Rolnictwa wysłało do RPA radcę rolnego. Mamy więc partnera, do którego możemy w każdej chwili zadzwonić lub napisać. Jest to o tyle istotne, że w ostatnim czasie RPA przeprowadziła reformę administracji, przez co pozmieniały się nazwy instytucji. RPA to nie jest łatwy rynek. Z jednej strony spotykamy się tam z dużą przychylnością ze strony importerów. Z drugiej strony są rodzimi producenci, którzy chcą chronić swój rynek. Zostały wprowadzone cła, jednak nawet pomimo tego funkcjonujemy na tym rynku i rozwijamy sprzedaż. Patrzymy na RPA pozytywnie, ale zobaczymy jak ten kierunek będzie się rozwijał ze względu na wspomniany protekcjonizm - mówi.

więcej informacji:

KRD-IG RSS ALERT    /    Krajowa Rada Drobiarstwa RSS ALERT    /    Dariusz Goszczyński RSS ALERT    /    drób RSS ALERT    /    eksport drobiu RSS ALERT    /    Japonia RSS ALERT    /    RPA RSS ALERT    /    eksport drobiu do RPA RSS ALERT    /    drobiarstwo RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.76.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!