Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

KRD zintensyfikuje programy promocji mięsa drobiowego

Przy dynamicznym wzroście produkcji drobiu KRD-IG przewiduje zintensyfikowanie programów promocji mięsa drobiowego oraz przetworów z tego mięsa na rynku krajowym, jak również na rynkach zagranicznych.


Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
Data: 18-08-2011, 12:33

Oobserwując dość znaczne wahania w popycie i sprzedaży w poszczególnych miesiącach roku, Krajowa Rada Drobiarstwa przewiduje w okresach „dołków sprzedażowych" wypromować Święto Kurczaka lub Indyka, żeby tym samym zainteresować konsumentów dodatkowo jeszcze wyrobami i produktami z mięsa drobiowego.

Do KRD coraz częściej napływają propozycje rozwoju współpracy w dziedzinie handlu od kupców z rejonów bliskiego wschodu i państw arabskich. - Dlatego Krajowa Rada Drobiarstwa intensywnie zabiega o uregulowanie tematów związanych z przyznawaniem certyfikatów ‘Halal' niezbędnych przy dostawach towaru na tamte rynki. Kontrahenci ci, również oferują środki finansowe i współudział kapitałowy w tych przedsięwzięciach - mówi Rajmund Paczkowski, prezes KRD.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Rajmund Paczkowski RSS ALERT    /    KRD RSS ALERT    /    Krajowa Rada Drobiarstwa RSS ALERT    /    drób RSS ALERT    /    mięso drobiowe RSS ALERT    /    promocja mięsa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.201.11.222
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!