Krytyczna opinia influencera może mieć ogromny wpływ na wyniki sprzedaży
- Autor: AT/portalspozywczy.pl
- Data: 05-06-2018, 15:31

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Patrycja Ogrodnik przypomina, że dla każdego, kto prowadzi działania komunikacyjne, ważną lekcją jest sytuacja, która miała miejsce na polskim rynku i której głównym bohaterem był jeden z najbardziej znanych blogerów kulinarnych.
- Podzielił się on z marką swoją opinią na temat produkowanego przez nią mięsa na tatar. Marka ta zamiast zareagować na wpis popełniła ogromny błąd – nie dość, że nie odpisała na post to jeszcze go usunęła, co zostało oczywiście szeroko skomentowane i ocenione, uderzając przy okazji w jej wizerunek. A całej sytuacji dałoby się uniknąć na przykład dzięki sprawdzeniu kim dokładnie jest autor opinii i wykorzystaniu komunikacji ommnichannelowej - dodaje.
komentarze (2)
Brutalnie mówiąc to nikt inny jak szantażysta ubierające w ciekawą definicję swoją działalność. Zasadniczo należy szanować należy bezinteresowne i rzeczowe opinie klientów - nawet te krytyczne. Ale jeżeli mamy do czynienia z opiniami, których treść jest zależna od gratyfikacji (bądź jej odmowy) dla osoby taką opinię głosząca w mediach społecznościowych, to możemy mówić o tym, jak o pewnej formie szantażu czy pasożytnictwa. Marki unikają walki z tego typu działalnością, gdyż same tracą wizerunkowo - a influencer zasadniczo anonimowy nie traci na tym nic.
OdpowiedzInluencer - bardzo fajna i trafna ksywka. Nie oznacza ona wcale chorego na grypę ale kogoś kto może zarazić. Nierzadko zdarza się, że skutki grypy bywają śmiertelne.
Odpowiedz