Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Lech: Firmowe sklepy mięsne windowały nasze wyniki w 2020

- Nasze finansowe wyniki w minionym roku windował w górę właśnie ruch w sklepach firmowych, sprzedaż wędlin: kiełbas, kabanosów, kindziuków i garmażerki: pasztetów, potraw mącznych. Najbardziej widoczne było to jak zwykle w okresie świątecznym - mówi Adam Zwolan, członek zarządu białostockiej firmy Lech Garmażeria Staropolska.

Lech: Firmowe sklepy mięsne windowały nasze wyniki w 2020
Lech Garmażeria Staropolska podsumowuje trudny 2020 rok. fot. mat. pras.

Autor: informacja prasowa
Data: 28-01-2021, 11:51

Lech, znany na Podlasiu producent tradycyjnych wyrobów garmażeryjnych stanął w 2020 roku wobec trudnych wyzwań. Zakład prowadzi cztery sklepy firmowe, zaopatruje delikatesy w całej Polsce. Posiada też salę weselną w Białymstoku. Bilans w sumie wychodzi na plus, ale pandemiczny rok 2020 pokazał, które działy “spożywki” są stabilniejsze i bardziej odporne na zawirowania w gospodarce.

- Nieoczekiwanie ta nasza “staropolskość”, nawiązanie do tradycji, do sprawdzonych babcinych przepisów stała się najmocniejszą kartą przetargową - uważa Adam Zwolan, członek zarządu białostockiej firmy Lech Garmażeria Staropolska.

- Nasze finansowe wyniki w minionym roku windował w górę właśnie ruch w sklepach firmowych, sprzedaż wędlin: kiełbas, kabanosów, kindziuków i garmażerki: pasztetów, potraw mącznych. Najbardziej widoczne było to jak zwykle w okresie świątecznym. Powodzeniem cieszyły się zestawy wigilijne i potrawy świąteczne.

Lech - mimo że w kwestiach żywieniowych jest raczej tradycjonalistą - w minionym roku zainwestował w nowocześniejsze formy sprzedaży i uruchomił sklep internetowy. Towar dostarcza na razie w Białymstoku i okolicach, ale rozważa rozszerzenie zasięgu.

- W obliczu pandemicznego kryzysu był to ruch niezbędny i oczywiście wyszedł nam na dobre. Z miesiąca na miesiąc rejestrujemy większą sprzedaż online. Dlatego planujemy, by internetowo zaopatrywać też rynek warszawski - dodaje Zwolan.

W sklepie internetowym, poza wędlinami i wyrobami garmażeryjnymi, dużym zainteresowaniem cieszyły się produkty w słoikach - ryby w zalewie, domowe zupy, gulasze, które mają dłuższy termin przydatności. Dania te klienci kupowali często jako zabezpieczenie na okres kwarantanny. W każdej chwili można było słoik otworzyć i zrobić szybki i pełnowartościowy obiad. Lech odnotował również wyraźny wzrost sprzedaży produktów wegetariańskich.

W gorszej sytuacji znalazł się z wiadomych, pandemicznych powodów Lech Gościnny Dom, prowadzona przez markę sala weselna przy ul. Elewatorskiej w Białymstoku.

- Poza karnawałem 2020 i miesiącami letnimi sektor ten był w zasadzie zamknięty. I o ile w poprzednich latach organizowaliśmy nawet 5 - 6 firmowych wigilii dziennie, w tym roku było ich zdecydowanie mniej. Ale to właśnie okołoświąteczny ruch, zamówienia z dowozem do domu czy zakładów pracy pozwoliły nam poprawić wyniki finansowe - mówi Justyna Orlińska, kierownik Lecha Gościnnego Domu.

W tym roku Lech Garmażeria Staropolska obchodzi 30-lecie istnienia. Nie ma sprecyzowanych planów, ponieważ nie wiadomo co przyniosą najbliższe miesiące. Na pewno jednak zaskoczy klientów nowymi, jubileuszowymi potrawami, nad którymi już pracuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lech Garmażeria Staropolska RSS ALERT    /    Adam Zwolan RSS ALERT    /    garmażerka RSS ALERT    /    Białystok RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.97.64
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!