Lorenz wprowadzi do polski mięsne kiełbaski BiFi
Unilever powierzył firmie Lorenz Snack-World budowanie w Polsce marki popularnych w Zachodniej Europie mięsnych przekąsek BiFi. Dla Lorenz Snack-World to duże wyróżnienie oraz możliwość poszerzenia działalności o nową i innowacyjną na polskim rynku kategorię przekąsek. Sprzedaż ruszy na początku 2010 roku - podaje Poradnik handlowca.
Jak dowiadujemy się z Poradnika handlowca - w ramach podpisanej bezterminowo umowy, Lorenz Snack - World zajmie się dystrybucją i promocją produktów marki BiFi na terenie Polski. Dla Lorenz współpraca ma charakter nie tylko prestiżowy. Oferta mięsnych przekąsek BiFi wpisuje się w strategię firmy dotyczącej rozszerzania oferty kategorii słonych przekąsek w tym przypadku na przekąski mięsne.
Według prognoz Lorenz Snack - World sprzedaż BiFi przyniesie firmie dodatkowy obrót w wysokości 5 mln sztuk, bez uszczerbku dla obecnej oferty i wzmocni pozycję przedsiębiorstwa, jako innowatora kategorii - informuje Poradnik handlowca.
W ciągu 35 lat obecności na rynku, kiełbaski BiFi stały się jedną z ulubionych przekąsek Niemców. Obecnie marka posiada aż 94 proc. rynku w kluczowych punktach sprzedaży - czyli na stacjach benzynowych oraz 34 proc. rynku w tradycyjnym handlu detalicznym.
